"Apoo ??" Namjoon pandang kesemua . Lastly dorang pun ketawa bersma .
Harini semua happy sangat dapat berkumpul . Dapat hilang kan stress . Dapat berehat . Dorang buat picnic dengan BBQ, main bola tampar kat pantai, bina istana pasir dan main tarik tali . Sebelum semua balik ke homestay sempat jugak dorang ambik gambar masing2 sebagai kenangan . Hana dan Namjoon menukar pakaian yg sama utk tgkap gambar berdua .
Ni gambar yg mereka ambil sbelum main aktiviti pantai ..
Ni gambar Namjoon dan Hana sebelum balik ke homestay ..
.
.
.- Skip -
"Hana" Namjoon pggil Namjoon . Hana berpaling .
"Nnti sebelum kita balik hostel kita amik gmbar berdua ?? Pakai baju ni .." Namjoon mghulurkan baju kt Hana .
"Ehh knapa ?" Hana kerut dahi .
"Saje . Teringin nak amk gambar sama2 pakai bju same " Namjoon snyum ..
"Patagonia ?"
"Patagonia ni terletak di hujung selatan benua Amerika, Argentina, Patagonia mempunyai pemandangan alam smula jadi yang sangat indah . Selain itu, ada juga hutan liar dengan pelbagai haiwan yang menghuninya seperti Puma, Guanacos (sejenis Liama), burung rajawali, rubah abu-abu, dan pinguin Magellan . Then tempat yg paling wajib pegi kat sana ialah Gua purba Cueva de las Manos dan Gua Marble Cathedral Gua purba Cueva de las Manos . Dinding gua ini dihiasi oleh lukisan ratusan cap tangan yang dipercaya berasal dari 8000 tahun Sebelum Masehi. Selain lukisan cap tangan, ada juga penggambaran banyak guanaco, rhea dan haiwan lainnya, serta adegan berburu. Adapun lukisan tangan yang ada di dalam gua yang sering disebut Cave of the Hands ini sebagian besar adalah cap tangan kiri, yang menunjukkan bahwa pelukis melakukan penyemprotan dengan tangan kanan mereka. Lepas tu, Gua Katedral Marble yang terletak di tasik air tawar kedua terbesar di Amerika Selatan, tepatnya di General Carrera di Patagonia. Keistimewaan gua ini ialah dindingnya diperbuat daripada marmar dengan ketinggian air tasik yang sentiasa berubah pada bila-bila masa. Keindahan gua ini semakin terlihat dengan pantulan cahaya terhadap air tasik yang jelas sehingga gua kelihatan cerah dan tidak menakutkan seperti gua lain ."Terang Namjoon .
YOU ARE READING
JUST ONE DAY (ver. 2)
FantasyJust oneday 🌤️ One night 🌙 Just oneday if i can be with you . Just oneday if i can hold your hand . Just for oneday if we can spent time together . Just oneday 💕