NamHan 💕

7 4 0
                                    

"Hana puji2 masakan Minyhu apa kaitan dgan Ara unnie ." Usik Hea . Minhyu hanya senyum menggelengkan kpala tgok gelagat Hana dn Hea .

"Takde kaitan pn . Saje jee dh la Hana lapar lah ." Bebel Hana .

Disebabkan dorang masih dlm mood bercuti so dorang hanya mengahabiskan masa berehat di dorm . Ara pulak bagitahu kalau dia dan Jimin akan pulang ke Korea lagi 2 hari .
.
.
.

DI STUDIO

"Wehh korang dh baca dh statement yg Bang PD keluarkan haritu ? " Jin tanya .

"Dah lahh . Statement tu mggu lepas lagi hyung . Lambat nya tanya hehe " - jawab Jungkook .

"Alahh tetiba masa ni bru teringat lah . . " balas Jin .

"Harap2 ARMY dgn LOVE pun blh lah trima dan paham . " -Jhope mencelah .

"Harap macam tu jugak lahh . Tapi tu hak masing2 . Sbb kita dlm industri hiburan mmng tak boleh lari dr smua ni . Nnti akan ada peminat yg suka . Mgkin juga akan ade yg tdak suka dgan kita lpas ni kita tak tahu . Tp aku lega dah skrg sbb Bang PD dpt terima ni" Namjoon plak bersuara .

"Aahh ye lah aku stuju Namjoon ckp" tambah Taehyung .

Sementara tu BTS pun practice untuk lagu baru dorang . Tapi ni dorang cume practis main2 jee nak dapatkan rentak sb lagi 2 bulan dorang nak kena perform . Kebetulan masa tu Jimin baru masuk dalam studio sbb dia baru lepas jumpa Ara , "Heyy soryy weh aku trlambat sikit . Ada story baru ke yg aku terlepas ?"

"Mesty lah ada Jiminie " usik Jhope smbil kenyit2 mata .

"Okayy pasal ape ni share lahh"

"Apa cerita kau dgn Ara masa kt Thailand haritu smpai skrg senyapp ehh tak story pape pn" - Suga tanya .

Memasing berehat kejap dr practise untuk dgar cerita Jimin . Semua tenung arah Jimin .

"Ehh korang jangan lah tenung macam tu aku rasa seram tetiba " muka Jimin dh cuak . Ahli lain dh start ketawakan Jimin . Saje jee sakat Jimin sebenarnya .

"Takde ape pn haritu balik rmah parent Ara mintak restu org tua gitew . Cume Ara lah trkejut sbb dia kan taktahu ak dh awal2 mntak restu parent dia masa dia kat oversea tu . Yg lain okayy jee" terang Jimin .

"Ok lahh atleast dh dpt restu . Btw nnty petang aku nak dating tau dgan Hana . Jangan ada yg gatal call2 eh . " kata Namjoom smbil ketawa . Dia dah bangun kemas2 dah .

Baru je Namjoon nak bkak pintu keluar Taehyung bersuara .

"Ehh ehhh , Namjoon ehh korangg tgok takk shipper korang . Siap bg nama lah" kata Taehyung smbil tgok phone .

"Hah ? Nama ape plak ?" Jin kerutkan dahi .

Namjoon dgan yg lain terus bkak phone memasing utk tgok twitter .

"NamHan utk Namjoon + Hana, MinAra utk Jimin + Ara , JinJun utk Jin + Yoon Ju , HopeMin utk Jhope + Min Hyu , JungHea utk Jungkook + Hea "

"Baguslah ada yg sokong and terima" Namjoon pun terus melangkah keluar .

.
.
.

Sementara tu di Dorm PSY:CHO.

Ara, Min Hyu, Hana , Hea dan Yoon Ju pun tgah bukak twitter memasing dan baca nama2 tu . Masing2 tersenyum sendiri .

"JungHea ehh . Comel btol lahh dorang bg kita nama" Hea tersenyum mngelengngkan kepala sendiri .

.
.
.

KNOCK ! KNOCK ! KNOCK !!

"Sape yg dtg tu ?" Yoon Ju bangun .

"Yoon Ju , tkpe biar Hana pergi bukak pintu" Yoon Ju ddok smula . Hana bgun utk bukak pintu .

"Annyeong yeobo . . " Namjoon menghulur kan bouquet coklat kat Hana .

"Yeobo !!" Hana terkejut . Muka dia happy .

💕 TO BE CONTINUE 💕

JUST ONE DAY (ver. 2) Where stories live. Discover now