*1*

17 0 0
                                    

Es pieceļos no gultas un pasmaidu. Ārā ir skaists laiks un spīd saule, temperatūra ir kādi 30 grādi varbūt. Jihae ieskrien istabā priecīga un pasmaida. Es saku:"Ejam ārā....pastaigāsimies. Ārā tik lielisks laiks." Viņa pasmaida vēl plašāk un pamāj. Viņa saka:"Eonni, es Tev pagatavoju brokastis. Nāc, paēd." Es pamāju un saku:"Jā, jā. Nāku jau."

 Viņa saķer mani aiz rokas un sāk vilkt, sakot:"Nu nāc. Visi jau sen gaida uz Tevi. Tu ļoti ilgi gulēji." Es saku:"Nju sorry, Ji. Izbaudu miegu, cik ilgi vien varu. Sen neesmu tik daudz atpūtusies un tik ilgi gulējusi." Jihae saka:"Domāju gan. Pusgadu izbiji rehabilitācijā un dažādās ārstu sanāksmēs. Pirms tam vēl tik ļoti daudz strādāji un vēl papildus visam vēl MinJae dzemdības....auklēšana un audzināšana. Plus vēl darbs visur. Tagad gan gatavojies. Tu tagad pasēdēsi mājās pāris mēnešus. Mēs ar Tae oppa Tevi vēl ilgi nekur nelaidīsim." 

Es saku:"Eu!! Jūs zināt, ka es nevaru sēdēt mājās. Vai Jūs gribat, lai es no garlaicības nomirstu??" Jihae saka:"Vai man Tev atgādināt, ka Tev ir dēls, kuru audzināt?? Rūpējies par viņu!! Neuztraucies, es izdomāšu, ko Tev mājās darīt. Pāris mēnešus tikai. Un man arī skolā ir tikai viens pēdējais gads palicis, kuru mācīties. Pēc tā es būšu atpakaļ. Okay??" 

Es nopūšos un saku:"Man jau nav izvēles, vai ne??" Viņa pasmaida un saka:"Nope." Es saku:"Nju okay. Tā kā man tāpat nav izvēles." Jihae pasmaida un saka:"Ja Tu domā, ka MinJae jau ir pietiekami liels, lai uz viņu VISU LAIKU nebūtu jāskatās, radi vēl kādu bērnu. Tad tiešām būs jāsēž mājās." Es paskatos uz viņu un viņa sāk smieties, tad saka:"Nu chill. Es tak jokojos....pagaidām."

Viņa ievelk mani virtuvē, kur mani ļoti stipri apskauj Tae. Viņš saka:"Labrīt, mīļotā sieviņa. Kā Tu jūties??" Es saku:"Labi. Tā kā Jūs man tāpat neko neļaujat darīt, tad nogurusi neesmu." Tae saka:"Nu sorry, bet Linda teica, ka Tev pāris mēnešus no visa jāatpūšās. Es naudu nopelnīju  jau ilgam laikam uz priekšu, lai vairs negadās situācijas, ka es nevaru par Tevi parūpēties. Es jutos slikti par to, ka es kādam citam ļāvu apmaksāt Tev operāciju tikai tāpēc, ka man nebija naudas."

Es saku:"Oppa. Tu savu naudu iztērēji, rūpējoties par Jihae un manu patēvu, tāpēc esmu vairāk nekā pateicīga Tev par visu." Tae saka:"Es zinu. Bet man arī Tevi nekur negribējās laist divatā ar Marku. Ja nu viņš Tev kaut ko mēģinātu izdarīt?? Piemēram, Tevi noskūpstīt vai kaut ko tādu?? Visi taču zina, ka viņš vēl joprojām ir traks pēc Tevis."

Es pasmaidu, noglaudu Tae vaigu un saku:"Mīļais. Bet es esmu precēta ar Tevi un ES mīlu Tevi. Tāpēc neuztraucies. Es viņam neļaušu neko man izdarīt tādu, ko es negribētu. Redzi. Es tagad esmu atpakaļ mājās un man viss ir labi. Un mēs bijām prom pusgadu.....sooo. Būtu viņš kaut ko gribējis man izdarīt, viņš būtu to izdarījis, kad mēs bijām prom no visiem, divatā. Bet nekas taču nenotika." 

Tae saka:"Tev taisnība. Piedod. Apsēdies un paēd." Es pasmaidu un pamāju. Drīz telpā ienāk MinJae, turoties pie Jihae rokas. Viņš atnāk pie manis un es viņu paceļu rokās. Viņš kaut ko murmina pie sevis, bet tik un tā apskauj mani. Es saku:"Ai, mans dēliņ. Kā man Tevis pietrūka. Tu esi tik apburošs un lielisks. Un Tu jau esi tik liels izaudzis! Nu MinJae. Tev pietrūka mammas??" Viņš pasmaida un pamāj. Es viņu nolaižu zemē un viņš aiziet pie Tae. Tae ieceļ viņu sev klēpī un sāk ar viņu runāties. Drīz MinJae atnāk atpakaļ pie manis un es viņu pabaroju.

*THROWBACK UZ MIRKLI, KAD MARKS PIEDĀVĀJA APMAKSĀT JENNIE OPERĀCIJU*

Kad Marks apmaksāja operāciju, Jennie, Marks un Linda steidzami lidoja uz Šveici, kur Jennie uztaisīja operāciju sirdij. Bet operācijā kaut kas acīmredzot nogāja greizi un Jennie 2 nedēļas nogulēja slimnīcā. Tad 4 mēnešus viņa nevarēja padarīt neko fizisku. Viņa pārvietojās ar ratiņkrēslu. Marks par Jennie rūpējās. Jennie aizbrauca uz Japānu, Tokyo  un 3 mēnešus gāja rehabilitācijas kursus, kur viņa mācījās kustēties par jaunu. Viņa mājās atgriezās vakar vakarā un, kā viņa apgūlās gultā vakar ap 8 vakarā, tā pamodās ap 2 dienā. Tagad viņa drīkst staigāt, bet ne daudz. Viņai jāturpina rehabilitācija vēl pāris mēnešus, bet tagad viņai lielākoties jāpārvietojas ar ratiņkrēslu. 

Siržulauzēji PT.3 (Lee Taeyong, Mark Tuan)Where stories live. Discover now