*3*

11 0 1
                                    

*PĒC 3 NEDĒĻĀM, JIHAE UN HAECHANA IZLAIDUMA DIENĀ*

Mēs ar Taeyongu, MinJi un MinJae pastaigājamies pa koledžas teritoriju. NCT savā nodabā pastaigājas pa koledžu. Jihae teica, ka viņai ir darīšanas pirms izlaiduma. Izlaidums sākas pēc pusstundas.

*IZLAIDUMĀ*

Sākas izlaidums un uz skatuves uziet koledžas direktore. Viņa norunā runu un tad saka:"Un tagad....šī gada absolventi ir sagatavojuši 3 mazos priekšnesumus. Noskatīsimies tos un tad jau būs diplomu un pateicību izdalīšana. Es pasmaidu un tad uz skatuves uznāk Jihae un viņas klase.

Beigās visi iznāk un paklanās, kamēr skan skaļi aplausi. Es lepni pasmaidu.

Tiek izdalīti diplomi un tad pienāk Jihae kārta. Viņu izsauc uz skatuves, viņai pasniedz diplomu un tad saka:"Šajos gados Park Jihae aktīvi piedalījās deju konkursos ar saviem draugiem un savu audžumāti un 5 konkursos ieguva 1.vietu. Aplaudēsim viņai par to." Visi ļoti skaļi aplaudē. Tad viņa noiet no skatuves un turpinās ceremonija. 

Pēc tam ir pateicības visiem profesoriem, treneriem un tā tālāk. Un tad saka:"Un šodien arī īpaša pateicība tiek izteikta Lee Jennie, Park Jihae audžumātei. Vai mēs varam Jennie dabūt uz skatuves, lūdzu?? Viņu un viņas vīru." Mēs ar Tae saskatamies un ejam uz skatuvi. 

Mēs uzkāpjam uz skatuves un mums visi ļoti skaļi aplaudē. Runātāja saka:"Ne tikai Lee Jennie dejotājiem palīdzēja vienmēr ar visām horeogrāfijām un arī ar tām, kuras mēs tikko redzējām, bet viņa arī noziedoja koledžai naudu priekš pasākumiem un arī priekš studentiem, kuri ar šo noziedoto naudu brauca uz citām valstīm uz deju un karsēju sacencībām. Vēlreiz milzīgi aplausi."

Tad, pēc kāda mirkļa vēl runāšanas, runātāja liek visiem uzņemt kopbildi, tad tikai studentiem un tad pēc kāda laika ceremonija jau beidzas. Mēs izejam no zāles un tad mēs izejam ārā. Mēs sagaidām Haechanu un Jihae un tad apskaujam viņus abus. Es pasmaidu un saku:"Es tā lepojos ar jums abiem."

Jihae pasmaida un saka:"Paldies. Es pat nepamanīju, kā šie četri gadi pagāja. Man, honestly, šī visa pietrūks. Bet laiks doties uz priekšu." Pie mums klāt pienāk NCT un viņi visi apsveic Jihae un Haechanu. Tad Taeyongs man iedrošinoši uzsmaida un tad es saku:"Anyways...ummm....."

Jihae jautā:"Viss labi?? Vai kaut kas noticis??" Es pasmaidu un saku:"Anyways. Es Jums....vai arī tikai tev, ja jūs tam vēl neesat gatavi, sagādāju dāvanu uz izlaidumu. Ceru, ka jums patiks." Es pasniedzu viņai mazu kastīti. Viņa saskatās ar Haechanu un saka:"Eonni. Tu jau mums tā esi tik ļoti devusi. Nevajadzēja." 

Es pasmaidu un saku:"Nu tak vienkārši atver. Es gribu redzēt jūsu reakciju." Viņa atver kastīti un ierauga atslēgu. Viņa jautā:"Kas tā par atslēgu??" Es satraucos, bet atbildu:"Ummm....tā ir no tava/jūsu jaunā dzīvokļa. Es nospriedu, ka jūs varētu gribētu sākt dzīvot kopā vai vismaz atsevišķi no manis.....tāpēc es jums nopirku dzīvokli." Jihae paskatās uz mani un saka:"Tu joko, vai ne??" 

Es pakratu galvu un Jihae mani ļoti stipri apskauj, bet tad saka:"Paldies, eonni. Es to ļoti novērtēju, bet es to nespēju pieņemt." Es jautāju:"Kāpēc gan nē??" Viņa saka:"Tu man jau tā esi devusi tik daudz. Es nespēju šo pieņemt." Es saku:"Nope. Tas tagad ir tavs. Es to neņemšu atpakaļ."

Viņai acīs parādās asaras un viņa mani apskauj. Haechans vienkārši stāv ar muti vaļā. Beigās es piespiežu Jihae pieņemt dāvanu.

*PĒC PĀRIS DIENĀM*

Mēs esam jau atpakaļ Korejā. Jihae un Haechans ilgi runāja gan divatā, gan arī ar menedžeri. Viņš runāja ar CEO un beigās CEO atļāva viņiem ievākties kopā. Un viņi arī paši izlēma, ka tam ir gatavi. Tāpēc pašlaik mēs kravājam Jihae mantas kastēs. Jihae nostājas pie savas istabas durvīm un saka:"Nu jā, īpaši ilgi es te nenodzīvoju." Es saku:"Bet padomā. Tu tagad sāksi jaunu nodaļu savā dzīvē. Tu ievāksies kopā ar savu puisi." Jihae pasmaida un pamāj.

Tad viņa saka:"Tas viss ir iespējams, tikai pateicoties tev. Tu mums palīdzēji vienmēr attiecībās, tu mums arī palīdzēji saiet kopā. Un tagad vēl šis?? Es nekad nevarēšu ar vārdiem izteikt to, cik es tev vienmēr būšu ļoti pateicīga." Es saku:"Es to daru ar prieku." Mēs abas pasmaidām un apskaujamies.

*NĀKAMAJĀ DIENĀ*

Haechana mantas jau tika aizvestas uz jauno dzīvokli. Mašīna ar lielo piekabi atbrauc pakaļ Jihae un mantām. Jihae piespiež braukt arī mani un Taeyongu. Mēs aizbraucam uz jauno dzīvokli un visu dienu izkravājam mantas. Tur visu (mēbeles un tādas lietas) es jau pirms tam, kamēr Jihae vēl bija koledžā, nopirku un sataisīju. Viņi ieiet dzīvoklī un Jihae saka:"Oh my god. Te ir tik skaisti. Es mīlu šo dzīvokli." 

Jihae apskauj Haechanu un saka:"Mēs te būsim tik laimīgi." Haechans pamāj. Mēs ar Tae paskatāmies uz viņiem un pasmaidām. Es paskatos uz viņu un jautāju:"Atceries, kad mēs tādi bijām, kad ievācāmies mūsu dzīvoklī??" Taeyongs pamāj un saka:"Tas šķiet tik sen. Bet es vēl joprojām ik dienu esmu laimīgs, kad tu esi man blakus." Es pasmaidu un viņu apskauju. 

Es saku:"Es ceru, ka jums patīk. Bet šis ir tikai pagaidu dzīvoklis. Pēc pusgada Jums būs jūsu īstais dzīvoklis. To pagaidām remontē."

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 18, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Siržulauzēji PT.3 (Lee Taeyong, Mark Tuan)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora