*NĀKAMAJĀ RĪTĀ*
Es pamostos ar brokastīm un kafiju gultā. Tae sēž man blakus. Viņš pamana, ka es pamostos, tāpēc pasmaida.
Es pasmaidu un saku:"Aww, paldies Tev, mīļais." Viņš saka:"Es gan ļoti negribu, lai tev tavs bijušais visu laiku palīdz, bet labāk viņš nekā Marks." Es pasmaidu un iedodu viņam buču uz vaiga.
Es jautāju:"Vai Tev drīz jābūt darbā??" Tae paskatās pulkstenī un saka:"2-3 stundas. Kāpēc prasi??" Es saku:"Nu vienkārši domāju, vai palīdzību ieiet dušā jautāt tev vai WooJinam." Es paskatos uz Tae greizsirdīgo/mazliet dusmīgo seju un iesmejos, tad es saku:"Es jokoju, jokoju. Bet Tu tomēr varētu pievienoties man dušā.... ;)."
Mēs aizejam uz dušu un Tae pasmaida. Viņš paskatās uz mani un pasmaida vēl plašāk. Es saku:"Sorry, Tae, bet šī būs vienkārši parasta duša. Jo es tikko atcerējos, ka es to nedrīkstu darīt līdz manai nākamajai pārbaudei. To un vēl pāris lietas. Sorry." Viņš pamāj un jautā:"Un kad tad tev ir tava nākamā pārbaude??" Es atbildu:"Pēc trīs mēnešiem vai tā aptuveni." Viņš paskatās uz mani un pamāj. Es tad ieeju dušā.
Kad es iznāku, Tae mani gaida un pasniedz man brokastis. Viņš saka:"Es gan, protams, negribu, lai tu pavadi laiku ar savu ex, bet nu....kādam par tevi jārūpējas. Bet es būšu atpakaļ vakarā, Un atceries. Es Tevi ļoti mīlu. Un vēl atceries. Tu arī mani mīli.....lol." Es iesmejos un saku:"Es zinu. Un tikai tāpēc, ka es visu dienu pavadīšu laiku ar WooJinu, nenozīmē to, ka manas jūas pret tevi mainīsies. Tāpēc neuztraucies. Es esmu precēta ar Tevi un ne ar vienu citu. Un es mīlu TEVI.
Drīz Tae aizbrauc uz treniņu un pie manis atbrauc WooJins, kurš jau aizveda MinJi uz skolu. (Ir, ja kas, septembra sākums.)
Viņš iekrīt man blakus dīvānā un jautā:"So. Ko Tu vēlies darīt??" Es pasakatos uz viņu un saku:"Braucam uz sporta zāli, kamēr Tae nav mājās. Es nevaru izturēt būšanu mājās." WooJins saka:"Okayy. Sataisies. Pēc 5 min izbraucam."
*PĒC PUSSTUNDAS*
Mēs piebraucam pie sporta zāles un es jau gribu iet iekšā, kad pēkšņi mums aiz muguras es dzirdu Taeyonga balsi, kas saka:"Ko Tu tur iekšā plāno darīt, Jen??" Es pagriežos un jautāju:"Ko Tu te dari, Tae??" Viņš paskatās uz WooJinu un saka:"Man viņš piezvanīja, teica, ka jūs brauksiet uz sporta zāli." Es paskatos uz WooJinu un viņš pasmaida neveikli. Tae saka:"Nu labi. Paldies, WooJin. Nu ko, Jen. Es paņēmu šo dienu jau brīvu sev, tāpēc vienkārši palikšu ar tevi visu atlikušo dienu laikam. Paldies, WooJin, atkal."
WooJins paskatās uz mums, pasmaida un saka:"Nu labi, tad es atstāšu Jūs divatā." Un tad viņš aiziet prom. Es skatos, kā viņš aiziet. Tad Tae pagriežas pret mani un saka:"Es tā redzu, Jen, ka Tevi nedrīkst atstāt vienu bez manas uzraudzības. Ko man ar tevi tādu darīt??"
Es paskatos uz viņu un saku:"Neej uz darbu. Paliec Tu pats pie manis." Es viltīgi pasmaidu. Tae pasmaida un saka:"Es tā nevaru, Jen. Tu jau zini to. Kādam jāpelna nauda tak ir. Un man ir jāiet uz treniņiem." Es saku:"Es varu sākt strādāt. Tad man nebūs garlaicīgi, y'know. Un tad nevienam nebūs mani jāpieskata." Tae paskatās uz mani un saka:"Yeahh. Umm....nebūs.... Ejam, es tevi aizvedīšu paēst."
Es pamāju un kad mēs iekāpjam mašīnā, es saku:"Jihae teica, lai uztaisam vēl vienu bērnu, ja reiz man tik garlaicīgi. Honestly, viņa ir traka. Iedomājies?? Vēl vienu bērnu uztaisīt." Tae paskatās uz mani un kādu laiku neko nesaka. Pēc pāris minūtēm viņš paskatās uz mani un saka:"Kāpēc gan nē?? Kāpēc tā ir tik traka ideja??" Es paskatos uz viņu un jautāju:"Pag, ko??" Mēs izkāpjam no mašīnas un ieejam kafejnīcā. Mēs pasūtam ēdienu un tad Tae saka:"Nu, bet kāpēc gan nē?? Turklāt, MinJae jau ir liels."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Siržulauzēji PT.3 (Lee Taeyong, Mark Tuan)
FanficPēdējā cīņa par Jennie sirdi. Kurš uzvarēs?? Jennie atgriežas no operācijas un rehabilitācijas kopā ar Marku. Kā par to visu jutīsies Jennie ģimene un Taeyongs??