prologue

1.6K 93 72
                                    

× × ×

•  Don't worry,
If you are the secret...

•  Don't worry, If you are the secret

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

× × ×

A właśnie! Team! – Powiedziała trochę zbyt głośno Manaow, przez co niektóre osoby na stołówce się na nich spojrzały.

– Manaow ciszej! – pouczył ją od razu Pharm, nie chcąc być obiektem zainteresowania.

– Team musisz mi wszystko powiedzieć! Widziałam cię wczoraj razem z Winem w restauracji!

– Mnie i... – Team przerwał, patrząc na Manaow ze zmarszczonymi brawiami i przez chwilę przywołując wspomnienia, po czym wydukał:

– Huh? Nie- Znaczy- To nie- Nie ma o czym opowiadać! – Uszy Teama zmieniły kolor na barwe czerwieni podobną do szminki dziewczyny na przeciwko, ta jednak - jeśli zauważyła, nieśmiała tego wspomnieć, plotki plotkami, ale Manaow pozwala zachować twarz swojemu przyjacielowi.

Team jednak, nie był wdzieczny za ten akt charytatywnej doproci. Nie przesadą byłoby powiedzenie, że go nie zauważył. Wstał on z pośpiechem od stolika, patrząc na obu swoich przyjaciół, gdy wpychał ostatni kawałek kanapki do buzi mówiąc:

– Idę do swojego klubu! – Po czym wybiegł z plecakiem nadal wiszącym z tylko jednego ramienia i ledwo nie uderzając w ścianę.

Manaow ze swojego miejsca na stołówce tylko zdarzyła krzyknąć jedno zdanie, zanim jej przyjaciela nie było już nigdzie w zasięgu wzroku.

– Spotkać się z Winem?!

Pharm nie mógł się powstrzymać i w końcu wybuchnął śmiechem, nie mógł zaprzeczyć jednak, że także chciałby wiedzieć jaka jest relacja między jego przyjacielem i wiceprzewodniczącym klubu pływackiego

– Zawsze unika tematu... Hmpf...  – Dziewczyna wymamrotała, nadymając przy tym policzki, nadal patrząc w miejsce, w którym team siedział.

– Manaow...

Na to wspomniana brunetka podskoczyła lekko, a ciekawość znów zabłyszczała w jej oczach.

– Tak? Pharm czy... Wiesz coś o tym?

– Nie... Ale wiem, że jedzenie będzie zimne jeśli nie zaczniesz jeść. – Pharm odpowiedział śmiejąc się z wyrazu twarzy przyjaciółki, która spojrzała szybko na jedzenie jakby miało się zaraz roztopić, po czym zaczęła wpychać je do buzi.

Gdyby tylko Manaow wiedziała, że to prawda, że Team rzeczywiście spotyka się z Winem...

Prawdopodobnie wzięła by talerz pełny jedzenia na wynos, by nagrywać dwójkę i szantażować Teama danym nagraniem do końca życia.

Własnie dlatego ważne jest, by jej tam nie było.

× × ×

•  ...Then I'll keep it

Then I'll keep it

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

× × ×

Again × winteam ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz