Ahogy beértünk a táncstúdióba, éppen sok velem egykorú srác és csajszi nyújtott az óra kezdetére felkészülve, Emmáék szintén így tettek. Nem kellett sok időnek eltelnie majd egy nálam látszólag nem sok évvel idősebb srác jött be a terembe.
-Nah jólvan kezdjük. - nem tudom mit mondjak, elállt a szavam.
-Ő kicsoda? -suttogtam Emmának.
-Ő oktatja a táncot nekünk és Jackson legjobb haverja. Csak nem tetszik? - nézett perverz mosollyal.
-Dehogy iiis. -mondtam neki rögtön.
-Nem tudod leplezni az érzéseidet előttem. - kacsintott rám.
-Nem zavarok lányok? -szólt hozzánk a tánctanár srác. Úristen de helyeees.
-Bocs Yugyeom, folytasd csak. -mondta Emma. Áhh szóval Yugyeom.
Az óra alatt nem tudtam figyelni a táncra, lekötötte a figyelmemet valami/valaki...
~
Az óra végén kisétáltunk a táncterem udvarára.
-Nah hogy tetszett az óra? Vagy kérdezzem úgy hogy hogy tetszett Yugyeom? Teljesen el vagy vörösödve. -kuncogott rajtam Emma.
-Haha. Tényleg van benne valami.
-Nem mondod Piroska.
-Fejezd be Emm!
-Jólvan na csak szórakozok gyere utánam.
-Hova megyünk?
-Csak Jacksonhoz.
-Oksa. - ott állt az udvar másik végében. Ahogy közelebb értünk hozzá megláttam, hogy nincs egyedül. - Áhh inkább megvárlak itt.
-Nem nem. Be akarlak mutatni Yugyeomnak. Ne félj nagyon aranyos srác. Összeilletek. - kacsingatott Emma.
-Jaj jaj Emma, mikbe bele nem keversz engem.
-Sziasztok srácok.- köszönt Emm a fiúknak majd adott Jacksonnak egy csókot.
-Sziasztok. - köszöntem én is.
-Ő itt Leah. Gondoltam jó táncos lehetne belőle, így elhoztam a mai próbára, hogy ő is megnézze milyen ez.
-Örülök Leah. Hogy tetszett az óra? -köszöntött Yugyeom
-Hmm, nagyon tetszett.
-Remélem a többi próbán is láthatlak majd. - mosolygott rám. Azta milyen édes.
-Ömm, igen persze.
-Már várom.
-Ha megbocsájtasz Leah, Jackson elhívott engem kávézni. Ha gondolod maradhatsz még, hogy egy kicsit megismerjétek egymást Yugyeommal.-miiii.
-Dehát már majdnem este van. Minek ilyenkor kávé?
-Jaj rám nincs hatással a koffein. Így is úgy is pörgök egész nap, valamint nem szeretnélek zavarni. - nekem mondja hogy pörög?
-Oh köszi ez kedves. -remélem érti a nézésemből hogy rohadtul ne merjen itthagyni.
-Akkor majd írunk csajszi. Sziasztok. - Köszöntek el Jacksonnal.
-Sziasztok. -köszöntünk mi is. Tényleg itthagytak.. ráadásul Yugyeommal?
VOUS LISEZ
"Dancing" all night
Fanfiction(🔞18+!!!!! Csak Saját Felelősségre olvasd el!!!!🔞) Csak egy tánc óra, gyere el. Muszáj jönnöd! Mi bajod lehet? De nem akarok. Instáznom kell. Le fogom törölni a telódról azt az alkalmazást, tudom a jelszódat! Ne merészeld! Akkor gyere velem. Jóó...