Ma reggel amikor felkeltem èszre vetem hogy kèsèsben vagyok . Siettem hogy időben oda èrjek Mc-hez a, legjobb barátomhoz . Mindig együtt megyünk suliba. Oda felé meg kèrdezttem hogy van-e kedve csatlakozni ahhoz a klubhoz amelyikben èn is vagyok . Először nemet mondott, majd mondtam neki hogy lesz muffin erre azt mondta hogy, lehet meg nèzzi a klubot . Tanítás után láttam hogy a klub plakátokat nèzzegette odamentem hozzá, majd elindultunk a klubba . Ahogy beléptem fel kiáltottam. Lányok itt az új klubtag!
Natsuki kiakadt hogy mèrt egy fiút hoztam . Erre Mc azt mondta hogy nem biztos hogy csatlakozik. Be mutattam a másik kèt klub tagot Mc-nek Yuri-t ès Monikát . Monika már ismerte Mc-t mert tavagy egy osztályba jártak . A lányokkal össze tólttunk páe padot hogy legyen Mc-nek is hely . Mondtam neki hogy le ülhet melèm vagy Monika mellè. Remèlttem hogy melèm ül . Így is lett . Hoztam volna a muffint de Natsuki megállított mondván .
Èn csináltam szóval èn hozom,
Majd elment. Yuri meg kèdezte hozzon-e teát Monika bólintott . Szóba került a kubtevèkenysèg ,ami szinte csak vers írásból áll, viszont èn nagyon szeretem! Monika mondta mivel van egy új tagunk ma nem kell megmutatni a verseket viszont holnapra már kell. Yuri ès Natsuki kicsit meglepödöt , èn megörültem ès felkiáltottam.
Rendben csináljuk!
Láttam hogy Mc kicsit elmosolyodott a rekaciómon. Vège lett a club idejènek ès mindenki elindult haza.
YOU ARE READING
Újra a klubban
HorrorEz a történet Sayori-ról szól a ddlc-ből . Az èn törtènetem nagyjából követni fogja a játék törtènetèt, kisebb törtènetbeli/időbeli eltèrèsekel. Mindenkinek jó szórakozást kívánok.