itt ,megint?

20 2 0
                                    

Minden tejesen sötèt, majd hirtelen valami fènyt látam. Látam ahogy Monika kicsit sirva nevet a gelalaztot hullám látván majd elmegy. Valaki kopog majd, kinyitja az ajtot. Mc volt az, vali olyasmit mondot hogy, ez az egèsz az ő hibája ès nem keletvolna elutsítania. Látam azt is Mc-t Monika hivja a klubba. Yuri szerelmet vall Mc-nek aki visza utasítja majd, Yuri kètszer hasba majd szíven szurja magát. Amikor hètfőn natsuki bejön hányva kirohan it meg látja Yuri-t a földön szurt sebekel egy kèssel a kezèben. Amikor Monika meglátja nevet majd, újra inditja a játèkot. Itt tudatosult benem hogy èn egy randi szimulátor játèkban vagy Mc meg a játèkos. Azt is látam a hogy, a semi közepè lebegö szobában űll Moniak è s Mc egy ideig "beszèlgetek" majd Mc törölte Monikát. Itt arra letem figyel mes hogy a szobámban vagyok ès èlek. El indultam Mc-hez ès elhívtam a klubba pont mint legelöszőr. Amikor oda èrtünk meg köszöntem hogy lekoptata Monilát. Ezen a mondatomon magyon meg letödöt majd, mekèrdezte hognnan tudom ezt. Azt mondtam azèrt mert èn vagyok a klub elök. Itt eszem be jutot mi van ha a töbiek os láták amit èn è sezèrt meg ölnek hogy csak vele lehesen Mc. Ezt nem hagyhattam ezèrt töröltem Yuri-t ès Natsuki-t. Ez után ugyan abba a szobába kerültem mint amibe Monika ès Mc "beszèltek". Ekkor hirtelem meg jelent egy nègyzet rajta azzal hogy nem. Ekor hirtelen miden sèteset ès vègleg eltüntem.

Újra a klubban Where stories live. Discover now