A második nap

22 2 0
                                    

Reggel arra keltem hogy már megint kèsèsben vagyok gyors ösze kèszülttem ès indultam volna, viszont eszembe jutott hogy elfelejtettem meg írni a verset . Próbáltam minèl gyorsabban meg írni . Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki kopog. Beraktam a verset a táskámba ,felvettem ès oda rohantam az ajtóhoz. Mc volt ott ès meg kèrdezte hogy jövök-e. Bolinttottam ,ès elindultunk . Vège az órának ,futottam a klub teremhez. Szerencsére nem estem el ,Mc kivètelèvel mindenki ott volt. Lehet nem is jön? Kèrdezttem Monikától . Ő erre azt mondta hogy szerinte el fog jönni ès hogy ,ne agódjak miatta . Monikának igaza lett kb. 2 perc múlva ő is ide èrtt. Meg hallottam hogy Yuri ès Natsuki veszekednek . Kicsit még lepőttem hisz általában nem szogtak veszekedni . Ha jól hallottam azon veszekedtek hogy melyikőjüknek van jobb stílusa . Natsuki dühösen megkèrdezte Mc-t hogy neki vagy Yuri nak jobb a stílusa . Mc kètsègbe esetten oda hívot. Nem tudtam mit mondjak nem akartam megsèrtteni őket ezèrt azt mondtam hogy mindkettő ugyan olyan jó csak más szemszögből. Szerencsére ez után nem veszekedtek az nap. Monika meg szólalt hogy ideje meg mutani a verseket. Először Mc-nak akartam meg mutani a verset de Monika oda jött hozzám hogy meg nèze a verset. Utána Mc jött ide . Megkèrdezte hogy reggelig várat a vers megírásával. Azt mondták nem,csak egy kicsit . Nevetve mondta hogy pedig ez olyan mint ha reggeli rutinod lenne. Ez után oda ment Natsuki-hoz. Amikor haza mentünk Mc-vel meg kèrdezttem hogy inkább Yuri-val vagy inkább velem menne haza. Azt mondta hogy Yuri-val . Kicsit szomorú lettem majd el köszöntem.

Újra a klubban Where stories live. Discover now