Multimedya: Su Yaman & Yiğit Alkan & Seda Açık & Acelya Demirel & Elif Şafak & Furkan Kara & Batu Soylu & Arda Soylu
Su Yaman 🌷
"Kalk kızım senin yüzden ilk derse geç kalıcaz " Seda bunu der demez
" Ya beş dakika daha uyayım" demem bir oldu.Sonra daha derinlerden " Kalkmıyor mu?" Diye Elifin sesini duymuştum.
Anlaşılan bunlar uykumu bana zehir ediceklerdi. " Bekle burda ben onu nasıl uyandıraçağımı biliyorum" dedi Elif ve odadan ayrıldı.
Benim kalkmaya hiç niyetim yoktu.
Hem ben yatağıma nikah, yastığımlada evlenecektim. Kimse bizi ayırmazdı.Elif bir ışınla gelmiş başımda kıkır kıkır gülüyolardı Sedayla
" Yapma ya yazık" dedi SedaNe planlıyorlardı acaba?
" birşey yapmıyorum suya suyla yanıt veriyorum" dedi Elif o zaman kafama dank etmişti
Ve beğnim neon ışıkla "tehlike "
Yazısını geçmişti.
Bir ışınla kalkacakken geç kalmıştım ve Elfin suyu dökmesiyle benim haykırmam bir olmuştu." ıhy!" dedim ve yataktan aşağıya uçtum.
Belimi ve bir kaç yerimi kırdıktan sonra." Bittin kızım kaçıcak delik ara" dedim. Yerden kalktım ve gözlüğümü dolabımdan alarak Elife koştum.
" Elif kaç!" diye bağıran Sedaya
" sıra sanada gelicek Van kedisi merak etme" der demez tabi Acelya'ya
Çarpmam bir olmuştu.
" Ah!" diye ikimizde kafalarımızı tutarak yere düştük." Bu ev koşu marotonumu bro!"
Acelya hala kafasını tutarken
" amma sert kafan vamış kızım!" dedi bir sinirleAha şimdi yanmıştık!
" Özür dilerim Acelya, iyi misin?" en azından sinirini yatıştırırım diye özür dilemiştim
"Yani kafam hariç iyiyim de sen niye ıslaksın? " diye sordu.Evet ya ben niye hala ıslak duruyordum?
" Şu fare deliğine giren korkak var ya, uyandırıcam diye ıslattı beni!" dememle kızlar gülmeye başladı " Van kedisi, gülme sıra sanada gelicek." dememle gülüşünü kesti ve o biri mavi biri ela olan gözleriyle masum bir bakış serğiledi Seda.
"Neyse ben odama gidiyorum malum daha ilk günden fakülteye geç kalmak olmaz" dedim ve odama doğru yol aldım.Odama geldiğimde yine dolabımla bir bakışma yaşadıktan sonra o muazzam soru gelmişti.
Ne giysem? Pijamayla gitsem mi? Ne var sanki yeni moda der geçerdim?
Saçmalama Su ilk günden deli olduğunu herkese beli etme.
İç sesimin karışmasıyla pijama işi yatmıştı.
Dolaptan dizleri yırtık buz mavisi kotumu, Siyah üzerinde çiçek deseni olan tişörtümü aldım ve dolabımın kapağını
Çarptım.
Daha dün bir bu gün ikiydi.
Bu dolabın benden çekeceği vardı anlaşılan.
Kısa kumral saçlarımı taradıktan sonra toplayıp bağladım.Altıgen gözlüğüme yakışan en güzel saç modeliydi bence.
Fondetenimi ve rujumu yaptıktan sonra
Ela gözlerime rumeli sürdüm ve gözlüğümü taktım herşey tamamdı.
Çantamıda koluma taktıktan sonra telefonuma baktım tam yarım saatim vardı ve yoluda hesap edersek o yarım saat gitmişti çoktan bir hışınla odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA
Romance" sizin eve değil mi?" dedi Yiğit, tabi birde bununla uğraşıçaktım. " Evet " " otobüsle mi?" "Olur mu hiç, ben Yiğit beğimizi otobüslerde süründürürmüyüm. Uçak kiraladım birazdan gelir." " hata bak şu olabilir, yok değilmiş" iç ve dış ses ha...