- Fáj, fáj- mondta Wanda, mást nem tudott kinyögni, majd saját melkasára tette a kezét, jelezvén a fájdalom helyét. Loki kezét a lány szívére helyezte, és becsukta a szemét, s a zöld varázslat végigjárta Wanda testét, látszott, hogy a mutáns pillanatnyilag jól van.
-Köszönöm.-hálálkodott. Loki mély levegőt vett.
-Nincs mit.-Szóval Wanda. Ő Loki, ő felelő- mondta Tony, de mielőtt folytathatta volna a mondatot a megszólított közbevágott.
-Pontosan tudom, hogy kicsoda.- jegyezte meg a boszi
-Akkor miért nem félsz tőle?
-Tudom, hogy segíteni fog.- védekezett.
-Biztos vagy te ebben?- szólt bele Loki is.
-Nem kéne bíznod benne!- jegyezte meg a bátya.
- Egy igazi gonosztevő- jelezte ClintA lány körül az emberek hangja egyre hangosabb lett, mindenki beleszólt ebbe a bizalom dologba, de a lány fejében egyre elmosódottabban hallotta a hangokat, mintha víz alatt lett volna, vagy egy nagy csomag vattával tömték volna be a fülét.
- Elég- ordította el magát Loki, észrevéve Wanda rosszullétét,de a többiek egy másodperc múlva elkezdtek morajlani, látszólag újra akarták kezdeni a hangoskodást, de a csínytevés istene még gyorsan megszólalt- Ha így folytatjátok, akkor Wanda újra rosszul lesz, és lehet hogy akkor nem tudja majd kordában tartani az erejét!- a boszorkány hálásan mosolygott az istenre.
-Köszönöm! Megint. Mond velem maradsz, és tudnál segíteni az erőmmel is?- ha Wanda valaha is kételkedett Lokiban, hát most már nem, kifejezetten vonzalmat érzett iránta, és csak remélni tudta, hogy a férfi is így érez.
-Persze, de nemhiszem, hogy engedélyt kapnék rá.- jelentette ki Loki, a bosszúállókra nézett, egy pimasz fél mosolyra húzta a száját, a szemében huncutság csillogott.
- Oh... csak ez a baj?- kérdezte a lány bátran.
-Csak ez!A mutáns mindenki mást a falnak szegezett az erejével, persze figyelve, hogy be ne törje azt, és óvatosan elkezdtem őket folytogatni.
-Ugye megengeditek?-a bosszúállók a nyakuk köré tekeredő varázslattól próbáltak meg szabadulni, aztán Stark nagy nehezen kinyögte az igent, és a lány elengedte őket.- Kövess!- intett egyszerűen a pillanatra elcsodálkozó Lokinak.
Bevezette a férfit a szobájába, majd leült a földre. Az isten körülnézett és megakadt a szeme a fotón, min az ikerpár állt.
-A testvéred?
-Aham. Pietro.Halott.Loki nem válaszolt, tudta nem érdemes bonyolítani a dolgot, csak leült a lány mellé. Egy egyszerű zöld inget és fekete farmert varázsolt magának, lábán csizma helyett zokni volt. Wanda a látványtól sokat mondóan elmosolyodott, Loki vállára hajtotta a fejét, és becsukta a szemét.
- Mi lesz, ha éjjel megint rosszul leszek?- kérdezte kétségbeesetten.
- Ne aggódj.Itt vagyok veled!Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én büszke vagyok erre a fejezetre, remélem tényeg jó lett.💚🐍💚