Bölüm-1

36 1 1
                                    

Gene osmaniye de bir yaz günüydü  yusuf hazırlanmis üstünü giyinmiş arkadaşı buraki bekliyordu herşey hazirdi yanindaki malzemeler sadece tahra:-)  evin zili caldi karsida burak bekliyordu hemen ciktilar ama ciktiklarina pişman oldular çünkü yusufgilin karşı komşusu travestiydi :-)  karsinda görünce yusufun ağzin dan  "hssiktir" diye bir kelime çıktı. Burak yusufa bakip güldü travesde hic arkasına bakmadan devam etti onlarda yavaş yavaş merdivenden indiler markete doğru gittiler. Orda tabii para çok bi paket prestige :-)  aldılar  bi tanede çakmak ardından yola koyuldular garacay mezarligni astiktan sonra karsilarina 2 tane kesh cikti Burak ne yapacagini bilemedi ardından keshlerden biri "paraniz varmi lan amina soktuglarim" dedi.Yusuf dayanamadı  yerden tasi aldi  sapanina yerleştirdi ve ateş etti keshler  kan revan icinde yerde yatarken Burak kan revan selfiesi çekti :-) :-) .ardından yola devam ettiler. Bir yer bulup oturdular.5 arkadaşlar mesira alanına  gelecekti şelalede oturup tutturmeye başladılar öğrenci parlamentini . ardından Devlet,Ahmet,ömer,irem ve Sena geldiler gruba sürpriz yapan Sena yaninda sucuk getirmişti buna sevinen grup  hemen hazirliklara basladilar bu grubun en sevdiği şey kotu espirilerdi  yusuf  odunlari toplarken aklina  espiri geldi ve hemen ekledi "adamın biri varmis ikinci donem düzeltmiş " duyan Sena yüzünü eksitip bir küfür salladı. Yusufta bunu istiyordu ve istediğini alinca gülmeye başladı ve bidaha soledi "yangin dolabini acarsan nolur -yang kizar zaaaa xdd" ardından ahmet "hiiamina " dedi ve yusufa vurdu yusufta ahmeti kucakladigi gibi garacayin serin sularin bairakti. Sonra Sena iremle yemeği hazirlamisti  irem "hadi gardaslarim" dedi gülerek. Devlet seke seke geldi ve "hani bana succuk hani bana succuk " dedi . yusuf yanina yaklasarak "succuk yaninda " dedi devlet yan tarafa baktiginda suyu gördü ve dediğini hatirladi succuk ve dediği saliseye kadar kufr etti  çünkü yaninda garacay akiyodu yani su :-) :-)  beraber kamelyalara oturdular espirikler havada ucusuyordu iki gün sonra SBS sonuçları  iki gün sonra aciklanacakti ama onların her zamanki gibi taktiklari yoqtu :-)      

ARKADAŞLAR BEĞENİRSENİZ DEVAMİ  GELECEK.  :-( :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

GaRaÇaYlımm !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin