İlk mesaj

807 109 8
                                    

Hoseok sayfaya aşık olmuştu resmen. Ne güzel paylaşımları vardı öyle. Keşke Yoongi gerçekten ona aşık olsaydı.  Ama bazen öyle güzel bakıyordu ki Yoongi Hoseok' a genç adamın dizleri titriyordu. 

Yoongi yemek yediği kaseyi bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra salona geçti.

"İki saat sonra pratik yapmaya başlayacağız. O yüzden hazırlanın da gidelim." dediğinde Namjoon odada bulunan üyeler anladığına dair homurdandı. Cebinden çıkardığı telefonunun şifresini girdi ve gizli klasörüne girip instagram uygulamasına tıkladı.  Yorumlara, beğenilere bakıp bazılarını cevapladı.  O sayfada suga ismini kullanıyordu.  Biasım suga demişti zamanında ve insanlar ona inanmıştı. Yorumlara cevap verme işleminden sonra mesajlara baktı.  Yorumlara cevap versede çok nadir mesajlara cevap verirdi. Genelde görüldü atardı ve onlar bunada sevinirdi.

Jhope.01 adlı kullanıcının mesaj kutusunu açtı. 

Jhope.01: Şuan bu sayfayı neden bu kadar geç keşfettim diye kendime kızıyorum.

Sayfanız gerçekten muhteşem.

En az Jhope'n gülüşü kadar.

Yoongi bu mesajla gülümsedi.  Herif haklıydı.  Ama çok değil.  Çünkü Yoongi'ye göre Hoseok'n gülüşü bu dünyada ki nadide bir güzellikti. 
  'Ah hoseok...'diye iç geçirirken telefonunun ışığını daha da kapatıp uygulamadan çıkarak galerisine girdi.

Itiraf etmesi gerekirse Hoseok'n habersiz çekilen tonlarca fotoğrafı vardı.  Bazıları yarı çıplaktı ve o fotoğraflar kesinlikle galerisinin altınıydı. 

Onun gülüşünün olduğu fotoğrafı görünce kocaman gülümsedi.  Nasılda güzeldi insafsız.  Nasılda muhteşemdi.  Onun güzelliğini anlatamıyordu.  Her hali o kadar güzeldi ki...

Kaşlarını çatması bile...

Dizleri titriyordu.  Onun kokusunda boğulmak,  gözlerinde can vermek ve dudaklarında ölümü tatmak istiyordu.  Saate bakınca son bir saatin kaldığını gördüğünde yeniden uygulamaya girip baktı.
Yeniden mesajlara baktı. 

Jhope.01: bütün zamanımı burada geçirmek isterim.

Sopeworld: Öyleyse geçirebilirsin izin veriyorum.

Vita Fake|SopeWhere stories live. Discover now