Jung Hoseok üyelerden gizlice indirdiği instagram da sahte hesabıyla geziyordu. Oldukça sıkılmış ve takip edebileceği sayfalara göz atıyordu. Genel olarak sahte hesabında grup arkadaşı Yoongi' yle alakalı sayfaları takip ediyordu.
Tamam asıl olarak 'Yoonseok' ,' Sope' sayfalarını takip ediyordu. O kadar çok sayfa takip etmesine rağmen dünyanın en büyük Sope sayfasını asla görmemişti. Ama şimdi şans ondan yanaydı ve o muhteşem sayfayı sonunda görebilmişti.
Sayfayı ve takipçi sayısını gördüğünde oldukça şaşırdı. Onları bu kadar seven kişi var mıydı ya hu? Genel olarak Yoonmin çifti seviliyordu ve Hoseok bundan nefret ediyordu. Namjoon gibi.
Namjoon debutlarından bu yana Jimin'e aşıktı. İki umutsuz bu konuda çok güzel anlaşıyordu.
Yoongi son postu atıp gizli klasörü kilitlerken yanında ki arkadaşına döndü.
"Sayfam oldukça büyüdü sen ne yaptın?" diye sorduğunda edit yapmakla meşkul olan Jimin başını kaldırmadan yanıtladı.
"Ne yapabilirim ki? Hala aynı takılıyorum. Nammin sayfama birkaç spam geldi ama sadık sevenlerim yorumlarıyla sildirdi." dediğinde Yoongi sadece başını salladı.
BTS grubunun ünlü rapçisinin bir sırrı vardı.
Kendisiyle shiplediği -aslında aşık olduğu- adamla fan sayfalarına sahipti.
YOU ARE READING
Vita Fake|Sope
عاطفيةBTS grubunun ünlü rapçisi kendisiyle shiplediği grup üyesinin en büyük instagram sayfasının kurucusuydu.