Türkiye: Bu dünyanın ağzına kim sıçıyo!
Dünya: Kendi kendinize sıçıyosunuz amk.
Güneş: Unutma~ Sana bir kere sarıldığım müddetce ülke falan kalmayıcak kurtulcaksın~
Dünya: Hayır bunu 2021' e saklıyorum.
Güneş: O zaman 2021'e hızlı geç.
Dünya: Öyle yapıcam zaten. O kadar hızlı geçicek ki iklimler bozulcak.
(Anskm bi de oluyomuş- neyse şom ağzımı açmayım djdjjfnfkdk)
Doğu Türkistan: Ağlama artık. Sabret tedaviyi bulucaklar.
Tayvan: Ama... ama abim... *ağlar* (Çin' in şu an düzeldiğini biliyom karikatür biraz eskide kalmış ehe..)
Rusya: Güney Kore. Plague Inc oynayıcağına gel de tedavide yardım et amk.
Rusya: Amerika gel tedavide sen de yardım et.
Amerika: Şu an savaştayım Rusya.
İran: *Sinirden uzunca sövüyo*
Rusya: Savaşına s*çayım amk! Savaşcak zamanı buldun.
Almanya: Rusya dur tedaviyi iptal et kötü haberlerim var.
Rusya: *İç çeker* Noldu yine?
Almanya: Virüs mutasyona uğradı, Amerika' da ölümcül yeni bir virüs oluştu (bi aralar böyle haber duymuştum) ve Nijerya' da Lassa Ateşi oluştu.
Rusya: *Sinirlenir* ...
Rusya: *Sinirden kağıdı yırtar* Bi yerinizde durun lan!
Almanya: *İçinden: Gök taşı çarpcak haberini vermesem iyi olur... İyice sinirlencek yoksa...*
İtalya: *Öksürüyo sürekli* Virüsü sakın hafife almayın... Bak ne haldeyim.
Türkiye: ... *Türkiye' nin şuanki durumunu biliyorsunuz zaten*
Herkese merhaba. Nasılsınız diye aptalca bir soru sormayıcam çünkü ben her gün pencereden dışarı bakıp gezen amcaları görüne sinir kat sayım artıyo ^^. Virüs cidden çok hızlı yayılıyo ve buna rağmen hala gezmeye yeltenenler var. Allah bizi korur dua edelim diyolar. Ya tamam dua et ama Allah sana beyin de vermiş hani neden mantıklıca düşünüp önlemini almıyosun veya kendine dikkat etmiyosun amk- neyse sinirimi döke döke hala atamadım içimden ddhkxhdkjd.. umarım bu yb yi sevmişsinizdir. Hepinizi seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Evde kalın zorunlu olmadıkça dışarı çıkmayın ^^. Hepinize sağlıklı bir hayat diliyorum. Byee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans ve Manyaklıkları
HumorCountryhumans ile ilgili karikatürler yapıyorum :d Not: 11. Bölüme kadar creepypasta ve Scp içeriyo ondan sonrasını sadece countryhumans ile ilgili yaptım.