*SCP Binasında olanlar*
Dr. Rights: Çocuklar... Panik yapmayın ama SCP-106 hücresinde yok... ehe ^^
*Alarm sesi*
Anons: Herkesin dikkatine! SCP-106 hücresinden kaçtı! Diğer SCP' ler de hücresinde yoklar. Doktorlar SCP binasından çıksın. MTF' ler etrafı araştıraca.
MTF Askeri 1: Yine iş bize düştü -,-.
MTF Askeri 2: *Telsizle konuşuyor* Lan silahımı masamda unutmuşum al gel diyom. Ha bi de gitmişken kafeteryadan bişeyler alsana.
Kevin The Killer (OC Karakter): Hassssssiktir...
SCP-049: ...
*Aslında olanlar :D*
Kuzey Kore: Bu düğme... Aklıma neden atom bombası geliyo? Buna basıcam *-*. Düşüncesi bile... *titremeye başlar* ÇOK İYİ *kahkaha atar sonra düğmeye basar* (Düğme SCP-106' nın hücresini açtı)
*SCP-106, Dr. Glass' ın yanına gider*
(Not: 106 yı kötü çizdim farkındayım sorry ;-;)
Dr. Glass: AAAAAAAAAA! *Hızlıca kapıdan dışarı çıkar*
SCP-106: *Tüm düğmelere basar (SCP' lerin hücresi açıldı)*
*Alarm sesi*
Dr. Bright: SCP' ler mi kaçtı?! İşte bu HARİKA! EKŞIIIIN!
Dr. Gears: Aptal...
*Tamam şimdiki olaya dönelim*
*SCP-173 de Kevin' ın yanına gelir*
(Not: SCP-173 çizimim için de üzgünüm ;-;. Scp leri iyi çizemiyom)
Kevin The Killer: Durum iyice kötüleşiyor...
*Slenderman gelir "noluyo amk" der gibi bakakalır XD*
Kevin The Killer: S- Slenderman... Bak...
Slenderman: Görüyorum...
SCP-049: Merak etmeyin size saldırmayız. Tek amacımız özgür olmaktı. Artık sizde kalabilir miyiz?
Kevin The Killer: Kaç kişisiniz?
SCP-049: 4000' den fazla...
Kevin The Killer: Bi bu eksikti...
Herkese tekrardan merhaba. Bu bölüm de scp binasında olan olayı çizdim :D. Scp leri fazla iyi çizemedim kusura bakmayın ;-; özellikle 682 yi nasıl çizcem onu düşünüyom ;-;. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Hepinizi seviyorum yorumlarınızı bekliyorum. Byee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans ve Manyaklıkları
HumorCountryhumans ile ilgili karikatürler yapıyorum :d Not: 11. Bölüme kadar creepypasta ve Scp içeriyo ondan sonrasını sadece countryhumans ile ilgili yaptım.