V jedno obyčejný klidný ráno celá smečka spala v teplé jeskyni kam se probourali sluneční paprsky. Megatron spal nejblíž ke vchodu do jeskyně takže se probudil kvůli slunci jako první, pomalu otevřel oči a protáhl se. Nechtělo se mu vstávat ale musel protože je lovec a dobře věděl že se zásoby musí zase naplnit.
- Ach joooo *zašeptal a ještě jednou se protáhl*
Potichu vstal aby nevzbudil ostatní a šel ven z jeskyně, venku bylo teplo a jeho srst se krásně leskla na slunci, nadechl se čerstvého ranního vzduchu a pomalu šel směrem k lesu.
V lese byl slyšet ptačí zpěv a šum listí přidává na atmosféře. Megatron se zamyslel takže procházel se v lese asi 5 minut než se vrátil do reality a pochopil že za celou dobu nemá ani jednoho zajíce,
- Ostatní ještě určitě spí *řekl si potichu takže moc nepospíchal ale už se začal ohlížet okolo sebe jestli tam náhodou nebude nějaký živý tvor*
Šel dál a najednou spatřil bílého zajíce nestačil se ten zajíc všimnout Megatrona tak už byl v jeho papuli, Po 3 minutách už jich měl 7. Chtěl chytit ještě 3 aby měl 10, už byl docela daleko od jeskyně ale cestu stále věděl.
Najednou si všiml fenky, měla krásnou hnědou srst s béžovými fleky na těle která doslova zářila na slunci a její oči byly jako dva růžový diamanty..
- Asi taky šla na lov.. *potichu si řekl Megatron a stále se díval do její krásných očí*
*Najednou fenka si také všimla Megatrona, trochu se lekla ale po chvíli se taky zadívala do jeho hlubokých očí*
Stáli takhle asi 2 minuty ale kdyby si fenka nevzpamatovala a nepochopila že už musí pryč ke svojí smečce tak asi by takhle mohli stát celý den.
Ke smečce se vrátil celý nadšený a šťastný jak malý chlapec když dostal ve škole dobrou známku, nikdo se na nic neptal protože šlo vidět že se asi zamiloval. Pár krát se zas potkali a dívali si do očí a neřekli si ani slovo.. Ale v jedno stejně nádherný sluneční ráno Megatron šel zase na lov ale v papuli nesl voňavý kytky který našel u potůčku.
Šel na to samé místo kde se potkali v to ráno a čekal na ní, Chtěl se aspoň dozvědět jak se jeho láska života jmenuje.. Čekal tam asi 10 minut a najednou zaslechl zvuk trhajicích se listí na zemi, jakoby po nich někdo pomalu šlapal. Byla to ona, dneska vypadala ještě líp než kdy před tím, oba se cítila jako nějaký teenegerove na prvním rande. Megatron se zhluboka nadechl a řekl
- Já jsem Megatron, a tyhle kytky jsou pro tebe..
*položil ji k tlapkám kytky*
- Eh..já jsem Elita, děkuji jsou krásné..Nejdřív se bály mluvit protože nechtěli říct nějaký nesmysl ale po chvilce si už povídali jako staří kamarádi. Takhle se skoro každý den scházeli, potom to přerostlo do vztahu..
V jeden deštivý den celý nebe se zatáhlo tmavými mraky, bylo ráno a všichni stále spali. Megatron zas spal vedle vchodu a ve spánku zaslechl divný zvuky z venka, rychle vstal a šel se podívat co to bylo. Byla to Elita, vypadala trochu silněji než dřív. Megatron nečekal že ji teď uvidí, rychle k ni přiběhl a zeptal se co se stalo a proč tady je.
- Já..já..
- Co? Říkej rychleji, nikdo nás tady nesmí vidět.
- Já.. *pomalu se nadechla a řekla*
- Já jsem....těhotná...Konec 1. Kapitoly 🌸
Doufám že to vás aspoň trochu bavilo. 🥺👉🏻👈🏻
ČTEŠ
Začátek nového života
AléatoireTakže ahoj, prosím no hate já tady píšu poprvé a neslibuju že to bude super xd Doufám že to tak špatný nebude a že vás to aspoň trochu bude bavit