Τα εχω χασει. Παρολα αυτα του χαμογελαω. Αυτος καταλαβε το ποσο αβολα νιωθω. Για αυτο σταματησε να με πειραζει.
Selena:Παιδια, αφου πρεπει να γινετε φιλοι γιατι δεν βγαινουμε το απογευμα ολοι μαζι;
Μενω εκπληκτη. Δεν περιμενω να προτινει κατι τετοιο.
Dylan:Να μην σας γινω βαρος.
Selena:Τι λες;! Δεν γινεσε βαρος. Ετσι δεν εινα Nancy;
Nancy:Φυσικα και δεν γινεται βαρος.
Selena:Ειμαστε ενταξει τωρα;
Ο Dylan με κοιταει και απανταει:
Dylan:Ενταξει.
Συνεχιζει να με κοιταει για πολυ ωρα. Η Sel μας μιλαει αλλα κανεις απο τους δυο μας δεν φαινετε να την ακουει. Η ωρα περναει. Μας πλησιαζει η Fern. Δινει στον Dylan, την Sel και εμενα κατι χαρτια.
Fern:Αυτο ειναι το σεναριο. Θελω να το μελετησετε καλα. Απο βδομαδα ξεκιναμε. Μπορειτε να φυγετε.
Dylan:Ok. Θα τα πουμε Fern.
Χαιρεταμε την Fern και βγαινουμε εξω. Η Selena ηταν η πρωτη που μιλησε.
Selena:Λοιπον, που θελετε να παμε;
Dylan:Δεν ξερω. Οπου θελετε.
Selena:Nancy, τι θα ελεγες αν τον πηγαιναμε στο μαγαζι που λατρευουμε;
Nancy:Γιατι οχι.
Selena:Super! Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να μας ακολουθησεις.
Dylan:Ενταξει θα τα πουμε το απογευμα.
Ο Dylan μας χερεταει και φευγει ενω εγω με την Sel πηγαινουμε σε ενα μαγαζι κοντα στο στουντιο για να φαμε κατι. Η Selena ειχε ορεξη για κουβεντα.
Selena:Πως σου φανεικε ο Dylan;
Nancy:Συμπαθητικος. Γιατι ρωτας;
Selena:Μην μου πεις τωρα οτι δεν προσεξες το πως σε κοιτουσε γιατι δεν θα σε πιστεψω. Εξαλλου και εσυ τον κοιτουσες καπως.
Nancy:Τι θες να πεις;
Selena:Δεν μπορεις να κρυφτεις απο εμενα.
Nancy:Εξακολουθω να μην καταλαβαινω τι θες να πεις.
Selena:Ξεχνα το.
Τρωμε λιγο γρηγορα και πηγαινουμε στα σπιτια μας.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ειμαι ετοιμη και περιμενω την Selena με τον Dylan να ερθουν να με παρουν. Φοραω μπλε φορεμα μεχρι το γονατο και τα μαλλια μου τα εχω μαζεμενα. Οι κοκκινες γοβες ολοκληρωνουν το ντισυμο μου. Βλεπω τον Dylan να κατεβαινει απο το αυτοκινητο του και να πλησιαζει την πορτα του σπιτιου μου. Η Selena μαλλον δεν ηταν μαζι του αυτο με εκανε να νιωσω περιεργα. Ο Dylan χτυπαει το κουδουνι και εγω πηγαινω και του ανοιγω.
Dylan:Καλυσπερα. Μηπως ειναι εδω η Nancy;
Nancy:Dylan, εγω ειμαι.
Dylan:Τι;
Nancy:Εγω ειμαι η Nancy. Η Selena που ειναι; Δεν ηρθε μαζι σου;
Dylan:Οχι δεν ηρθε. Μου ζητησε να βγουμε οι δυο μας γιατι αυτη ειναι αδιαθετη. Εισαι πολυ ωραια. Αυτο το φορεμα σου πηγαινει. Να το φορας πιο συχνα.
Nancy:Ευχαριστω. Παμε;
Dylan:Παμε.
Βγαινω απο το σπιτι και πηγαινω μαζι με τον Dylan στο αυτοκινητο του.Ξεκιναει το αυτοκινητο.
Nancy:Που παμε;
Dylan:Περιμενε και θα δεις.
Μετα απο αρκετη ωρα βρισκομαστε εξω απο ενα εντυποσιακο κτηριο. Δεν ειμαι σιγουρη για το τι ειναι αλλα μοιαζει πολυ με σπιτι.
Dylan:Κλεισε τα ματια.
Κλεινω απροθυμα τα ματια και νιωθα τα χερια του να με πιανουν και να με οδηγουν καπου.
Nancy:Που παμε;
Dylan:Εισαι πολυ ανυπομονη.
Nancy:Ok.Τωρα θα μου πεις;
Dylan:Απλα περιμενε και θα το διαπιστοσεις μονη σου.
Nancy:Καλα.Sorry,εκανα πολυ καιρο να ανεβασω αλλα δεν μπορουσα. Sorry, Νασια να νεο part
YOU ARE READING
My husband
FanfictionNasia is a beautiful famous pop singer.Her life is normal until she met the actor Dylan O'Brien. Ειναι μια ιστορια που γραφω για μια φιλη μου για αυτο την γραφω οπως της αρεσει.Λυπαμε αν δεν σας αρεσει αλλα οπως ειπα τη γραφω για φιλη.