Καποια στιγμη με σταματαει.
Dylan:Ανοιξε τα ματια.
Ανοιγω τα ματια μου και βλεπω πως ειχαμε μπει στο κτηριο που ηταν σπιτι τελικα και μπροστα μου υπηρχε ενα τραπεζι για δυο. Το δωματιο ηταν σκοτεινο τα μονα που το φωτιζαν ηταν τα κερια που βρισκονταν εκει.
Nancy:Τι ειναι ολα αυτα;
Dylan:Η Selena καταλαβε πως μου αρεσεις για αυτο δεν βγηκε μαζι μας σημερα για να ειμαστε μονοι μας και να μπορεσω να σου πω το μυστικο μου.
Nancy:Το οποιο ειναι;
Ο Dylan σκυβει στο αυτι της Nancy και τις ψιθυριζει.
Dylan:Σ'αγαπω και θελω να ζησω μαζι σου μεχρι να πεθανω.
Η Nancy ειναι ακομα ακινητη. Ξαφνικα ο Dylan την φιλαει και αυτη χανει επαφη με το περιβαλλον. Δεν ξερει τι να πει η τι να κανει οποτε μενει ακινητη.
Dylan:Σε ξαφνιασα το ξερω μα πρεπει να με καταλαβεις. Δεν μου δινεται καθε μερα η ευκαιρια να στο πω οποτε επρεπε να δρασω γρηγορα.
Nancy:Ολα ειναι υπεροχα. Δεν περιμενα ποτε να κανει καποιος κατι τετοιο για εμενα. Και κατι ακομα.
Η Nancy πλησιαζει ξανα τον Dylan και του ψιθυριζει.
Nancy:Και εγω σ'αγαπω.
Ο Dylan ειναι εκπληκτος. Μολις μπορεσε να συνελθει ξανα φιλαει την Nancy και αρχιζουν να τρωνε ολα αυτα που ειχε ετοιμασει ο Dylan. Οι μερες περνουσαν η Nancy και ο Dylan καθε μερα φαινονταν και πιο αγαπημενοι. Γυρισαν την ταινια με την Fern καθως και αλλες πολλες ταινιες μαζι και ηταν ευτυχισμενοι.5 χρονια μετα.
Ο Dylan προχωρουσε με την Nancy σε ενα παρκο. Ολα γυρω τους του φενονταν τοσο υπεροχα. Ο Dylan καποια στιγμη σταματαει την Nancy.
Dylan:Εχω κατι για εσενα.
Nancy:Τι ειναι;
Ο Dylan βγαζει ενα κουτακι απο την τσεπη του.
Dylan:Nancy, σ'αγαπω. Θες να με πατρευτεις?
Nancy:Για να το σκεφτω....ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ.
Οι δυο τους παντρευονται. 1 χρονο μετα αποκτουν το πρωτο τους παιδι. Ηταν κοριτσακι. Το ονομασαν Selena οπως την νονα του που δεν ηταν αλλη απο την κολλητη της Nancy. Οποτε ο Dylan εδεινε συνεντευξη και μιλουσε για την κουμπαρα του ελεγε πως ειναι μια απο τις καλυτερες φιλες που θα μπορουσε να εχει ενω οταν μιλουσε για το παιδι και τη γυναικα του ελεγε πως ειναι δυο απο τους λογους υπαρξης του.ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΡΕΣΕ ΣΤΗ ΝΑΣΙΑ. ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΛΙΓΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΑΝ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ.
YOU ARE READING
My husband
FanfictionNasia is a beautiful famous pop singer.Her life is normal until she met the actor Dylan O'Brien. Ειναι μια ιστορια που γραφω για μια φιλη μου για αυτο την γραφω οπως της αρεσει.Λυπαμε αν δεν σας αρεσει αλλα οπως ειπα τη γραφω για φιλη.