14 EYLÜL ÇARŞAMBA
-BAHARIN ANLATIMIYLA
Sabahın körü ve ben Bahar Tunç bugün okula gitmeye mahkumum bu günlük neden mi uyuduğum için şu sebebin büyüklüğüne bakın gerçekten insanların derdi kalmamış hayır bide oğuzla sildiriyo hadi eylül olsa oramı vurdum buramı vurdum diyerek yaptırırım ona ama oğuza yapsam bunları naz yapıyosun dicek bu yüzden tam şuanda bu yatağı terk etmem gerekiyor ama çok zor neyse kalktım artık.Bütün günümü Oğuzla geçireceğim neredeyse, aslında onunla vakit geçirmek onun yanında olmak beni iyi hissettiriyor.
*Bahar ve Eylül birlikte okula giderler*
-Bahar:Herkes ne güzel 3 dersten sonra evlerine gidip uyuyacak ben ise Oğuz beyle birlikte temizlik yapıcam.Sen napıcaksın umarım benimle kalıcaksındır bizi yanlız bırakamzsın diye düşünüyorum.
-Eylül:Kankacım yardım etmek çok isterim bilirsin ama bi arkadaşımla buluşucaz söz vermiştim o yüzden seni bugünlük yanlız bırakmak zorundayım ayrıca ben iyi anlaşacağınızı düşünüyorum.
-Bahar:Tabii canım çok iyi anlaşırız.
*Dersler gelip geçer ve son ders bitince herkes mutlulukla dağılmaya başlar*
Oğuz çantasını topladıktan sonra kapıya doğru yönelirken Bahar içinden bu beni beklemicek mi diye düşünürken düşüncelerini beyninde tutamayıp Oğuza o soruyu sordu
-B:Beni beklemeyi düşünmüyorsun galiba ?
-O:Benim işim var bi 10 dakikaya gelirim sen git.
-B:Ceren hoca bize bu görevi vermişken Oğuz beyin işleri varmış bak bak bak sen flörtlerinle bi görüş gel hatta gelmesende olur ben yaparım ya.
-O:Amma uzattın Bahar ya işim var 10 dakikaya gelicem diyorum.
-B:Ne işin varmış acaba?
-O:Tuvalete gidip gelicektim Bahar çok istiyosan ve merak ediyosan gelebilirsin.
-B:Ne merak etmesi ya sadece sordum.
*Bahar utanmış ve kızarmış suratıyla çantası hızlıca toplayıp konferans salonunu temizlemeye gider*
O sırada Eylül ve Onur onlara nasıl yardım edeceklerini konuşurken Onurun aklına bi fikir gelir ve onu Eylüle söyler.
-Onur:Eylül diyorum ki biz önce Oğuzun doğum günü için bizim evin terasını hazırlayalım hem süprizde olur sonra da yardım ederiz hem sizde gelirsiniz.
-Eylül:Bilemedim ki şimdi gelmek isterim ama Bahar ister mi bilemem.
-Onur:Sen Baharı takma kafana ya bi şekilde ikna ederiz hem ikiside yorulmuş olucaklar eğleniriz biraz ne var hem Oğuzda Baharın gelmesini isterdi diye düşünüyorum.
-Eylül:Tamamdır.O zaman ilk biz pasta falan eksikleri almaya gidelim sonrada bizimkilere yardıma gideriz.
Eylül ve Onur birlikte Oğuzun doğum gününü hazırlamak için yola çıkmışken Eylülün içinde hem mutluluk hemde korku vardı ya Bahar istemezse diye düşünüyordu amaaan ne olucaktı iki saat gidip geliceklerdi.
Bahar konferans salonunu temizlemeye başlarken kapıdan içeri Oğuz girer ve temizlemeye sessiz bi şekilde devam ederlerken Oğuz bu sessizliğe dayanamayıp;
-Oğuz:Sen normaldede bu kadar sessiz misin gerçekten inanamıyorum.Şuanda benimle konuşmamak için kendini zor tuttuğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
Ficção AdolescenteBahar ve Eylülün hayatına bir anda giren Oğuz ve Onur ve işte şimdide karşınızda Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi...♥