Arisa

810 15 0
                                    

Va anunt de acum ce scriu aci e spoiler nu chiar spoiler da tot pe acolo.

-shoujo-romance-drama-mystery-pshyhological-school life-

Arisa o are ca personaj principal pe Tsubasa.Ea fusese despartita de sora ei geamana Arisa(deci manga poarta numele surori ei gemene).Cand se intalnesc din nou Arisa ii propune lui Tsubasa sa faca schimb de locuri.Dar lucrurile se schimba atunci cand Arisa incerca sa se sinucida.

Tsubasa decide sa se duca in continuare la scoala in locul Arisei(adica ii ia locu, ele fiind gemene,Tsubasa se vopsise blond dar altfel cu ajutorul unei peruci arata la fel ca Arisa)pentru a afla de ce incercase Arisa sa se sinucida.

Iar vinerea cred ca era inainte sa plece de la scoala sau in a patra pauza nu stiu sigur.Toti elevi din clasa ei incepusera sa zica cu telefon in mana "King!" "King!".

Se pare ca asa zisul "King" indeplinea o dorinta pe saptamana.Iar cei care ziceau ceva rau despre "King" primeau un bilet cu numele lor de exemplu "Ponta is a traitor" si erau ignorati si batjocoriti de toata clasa iar profesori nu interveneau.

Nu stiu daca e tradusa in romana,nici nu am cautat din moment ce eu le citesc in engleza.

In imaginea de la capitol sunt Arisa si Tsubasa.

Recomandari de MangaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum