Crepuscule

302 18 1
                                    

  -shounen-drama-action-fantasty-school life-romance-mystery-
  Lark,personajul principal (prima oara numele mi s-a parut stupid) are ochii rosii chiar daca el este om.(presupun ca e defapt o manhwa din moment ce cred ca e facuta de koreeni si e colorata)

  Actiunea incepe cand Lark(era mai mic in jur de 6-7 ani) isi face un prieten Setz(un vampir,de aceeasi varsta cu Lark) care il ia cu el in lumea lui.O lume de demoni si tot felul de creaturi.In orice caz de acolo Lark ramane in grija Angelei se pare ca ea era ultima din rasa ei(nu e ultima dar o ruda de a ei apare mai tarziu in manga).Setz nu se mai intalneste cu Lark din vina tatalui sau care il ia pe Sezt cu el.Ei se intalnesc din nou cand Angela il trimite pe Lark la "scoala" si asta se intampla cand Lark are in jur de 15-16 ani.Mie mi se pare foarte interesanta manga si sunt si destul de multe parti comice.

Atentie urmeaza spoiler:

Lark:Dar daca cad ce se va intampla?

  Sazt cu o fata zambitoare de zici ca o mancat cea mai buna ciocolata din lume raspunde "Vei muri".

  Inca o chestie despre manga: Nu e terminata e inca on going.

   Si din moment ce majoritatea populatiei se pe Wattpad sunt fete voi pune si manga shoujo,dar mai multe s-ar putea sa fie shouen.Si inca o chestie FARA YAOI!

Recomandari de MangaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum