Megfogta a kezem és kihúzott az épületből. Próbálta palástolni, de nagyon kétségbe volt esve.
- Valami baj van, Rog?- kérdeztem. Ő megfogta a vállam és belenézett a szemembe.
- Eldöntöttem, hogy ma elmondom neki, de nem gondoltam hogy ilyen nehéz lesz.- sóhajtott egy nagyot.
- Ugyan Roger, te vagy a szőke herceg fehér dobon, a lányok a te nevedet kiabálják a koncert közben. Nincs az az isten hogy szerelmet vallj egy lánynak, és ő azt mondja, hogy nem vagy elég jó neki.- nevettem.
- Biztos vagy benne?- kérdezte egy apró mosollyal.
- Biztos.- feleltem, és magamhoz öleltem.- Mindent bele, Roger Taylor.Roger eltolt magától, majd megfogta a kezeim.
- Oké, Emma, én... én kedvellek. Igazábol nagyon.- mondta, majd a földet kezdte bámulni. Nagyon elpirulhattam, és úgy éreztem, ezernyi pillangó száll a hasamban.
- Én is kedvellek, Roger.- válaszoltam. Roger felnézett és megcsókolt. Ez volt életem első, mégis legjobb csókja. Ekkor kattant valami a közelben. Mindketten oldalra néztünk.Brian egy fényképezőt tartott, Deacy a száját befogva röhögött Bri vállán, Freddie pedig a szemüvegét letolva nézett minket.
- Ti meg mióta vagytok itt?- kérdezte Roger.
- Éppen elég ideje, drágám.- felelte Fred.
- Ahoz, hogy mindent dokumentáljuk.- fejezte be Brian. Ekkor John már hangosan röhögött. Odasétált hozzánk és megveregette Roger vállát.
- Ez elég kínos volt haver, de nagyot nevettem.- mondta nevetve.
- Kössz, haver.- fintorodott el Roger.
- Fiúk, létezik egy fogalom, aminek magánszféra a neve.- sóhajtottam.
- Igen, az az a dolog, amibe Roger elöbb belépett. Mi tartottuk a 6 méter távolságot, drágám.- lépett közelebb Freddie.
- Oké, akkor én megyek, kinyomtatom ezeket.- lebegtette meg a fényképezőt Brian. Én odafutottam.- Azt.. add... ide... Brian!- ugráltam, de Brian csak felemelte a kezét és esélyem se volt elérni a gépet.
- Á, dehogy! Ezt fogjuk mutogatni a gyerekeiteknek.- nevetett Brian. John már a földön fetrengett a nevetéstől, Freddie, pedig Rogert tartotta fel.
- Azért ott még nem tartunk!- kiabáltam a reménytelen ugrálás közben.
- Dehogynem, már csak ránézésre dúl köztetek a kémia! Ha fiú lesz, lehet Brian John Freddie Taylor.- nevetett Brian.Abbahagytam az ugrálást, és lesúlytó tekintettel néztem Brianre.
- Akkor én most megyek is nyomtatni.- mondta a fiú és elindult. Én ott álltam karbatett kékkel, és csak azt vettem észre, hogy Roger hirtelen elrohan mellettem, felugrik, és kikapja Brian kezéből a gépet. Gyorsan fogta a tekercset, és zsebre rakta.- Ez gonosz volt.- nevetett Brian.
- Én vagyok a gonosz?- tárta szét a karjait Roger.- Elrontottátok életem legjobb pillanatát!
- Ugyan drágám, ha ez volt életed legjobb szerelmi pillanata, akkor nagyon sajnállak.- nevetett Fred.
- Kösz Fred.- ültem fel a földre.
- Ugyan, nem úgy értettem, drágám. Te viszont tanulj önvédelmet. A Roger Taylor fan klub legalább fele megpróbál majd megölni.Miután összepakoltunk azt vettem észre, hogy elkezdzem félni attól, hogy a lányok megbámulják Rogert. Eddig ez nem zavart, és alig harminc perce vagyunk együtt, mégis már féltékenykedem. Ez tipikusan nem én vagyok. Miután már majdnem mindenki aludt a kisbuszban, Fred megszólalt.
- Ha eladjuk a kisbuszt és spórolunk három hónapig, összejöhet.-jelentette ki.
- Mégis mi, Fred?- kérdezte John.
- Egy album. Mármint annyi pénzből már fel tudnánk venni egyet.- magyarázta Fred.
- A kocsit hagyd ki ebből.- kezdett bele Roger.- Van munkám, barátnőm, autóm, minden tökéletes, nem fogod eladni.
- Jóból is megárt a sok.- jelentette ki Brian.
- És a kocsi közös.- mondtam, majd Roger mellkasára döntöttem a fejem.
- Már te is ellenem vagy?- kérdezte szemrehányóan.
- Dehogy. Egyszerűen csak Frednek igaza van. Merjünk nagyot álmodni, vagy kicsik maradunk.- Amúgy kéne új név is.- vetette fel Freddie.- Így olyan, mintha valami fogászbanda lennénk.
- Mi az ötleted, Fred?- kérdezte John.
- Queen.
- Ütős.- mondta Brian.- Csak kicsit fenségsértő.
- Vérlázító. És magamnál vérlázítóbb alakot nem ismerek.- nevetett Fred. Ezen már mi is nevettünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I am in love with my..... ( Roger Taylor Queen Ff. )
FanficEz a történet Emma Black-ről szól. Ez a lány imád énekelni, táncolni, és gitározni. Aztán egy nap egy barátja, Brian May bemutatja egy bandának..