3.

454 13 4
                                    

Elkezdtem készülődni a buliba. Először lezuhanyoztam, majd megszárítottam a hajam. Egy testresimuló piros koktélruhát vettem fel egy fekete magassarkúval.
A sminkem tusból, szempillaspirálból és matt rúzsból állt. A hajamat megfésültem majd begöndörítettem. Amikor késznek nyilvánítottam magam lementem a lépcsőn.
- Wow Chloe! Elképesztően nézel ki! - mondta Scott.
- Köszönöm Scott.
- Mindjárt jön értünk Stiles, a többiekkel ott találkozunk.
- Rendben - válaszoltam.
A beszélgetésünket egy duda szó szakította félbe. Stiles a Jeepje előtt állt egy fekete nadrágban és egy fehér pólóban.
- Sziasztok! - köszönt Stiles, majd megölelt, Scottal pedig kezet fogott.
- De csini vagy Chloe - mondta Stiles.
- Köszönöm - feleltem.
Beültünk a Jeepbe majd elindultunk a szórakozóhely felé. Amikor odaértünk rögtön odaszaladtam Allisonhoz, ő a legjobb barátnőm, szinte a testvérem. Igazából ő Scott barátnője és annyira aranyosak együtt.
-  Sziaaa Allison - köszöntem neki majd megöleltem.
- Szia Chloe, nagyon csinos vagy - válaszolt.
- Köszönöm, de te sokkal gyönyörűbb vagy.
Még megvártuk míg mindenki ideér, majd együtt bementünk. A klubban már hangosan dübörgött a zene. Odaadtuk a jegyeinket, majd leraktuk a kabatáinkat a ruhatárba,majd Scott felajánlotta, hogy mindenkit meghív egy pohár vodkára.

Me and my teacherWhere stories live. Discover now