"Kapatın şu alarmiii lütfeeeen."
Öykünün kalk seslerini duymamak da mümkün degil tabi. Öykü yetmiyomuş gibi
Gizem de "Deniiz kalk hadii kaalkk " diyo..
Benim uyanmamı niye dünya sorunu ilan ettiniz. Bence dunya ben uyanmadan da devam edebilir. Geri yatiyorum ben yiahhh.
Yattiktan birkac dakika sonra aklima devamsizligimin sinirda oldugu aklima geldi. Lanet olsuuuun..
Uuff simdi ben ne giycem Kesinlikle hiçbir şeyim yok.Bu çok kalın bu da ince bunun rengi olmaz Çantamla uymadı oyyy :/ (Tipikkizsorunsali)
Geç kalmis olmaminda verdigi rahatsizlikla kosa kosa yine derse gittik. Stressiz gunum yok laan.
Epeyde soguktu. Ellerim ceplerimde yalnizlik yuruyusumu yaptim.Disari da gormedigimiz karin soguklugu vardi.. Fark ettim de okul yasami bana gore degil. Sıkılıyomm ben. sinifa girdigimde Eylül bize yer ayirmisti. Gorusmedigimiz zamanin kritigini yaptik.Eksinlara bak seen!
Ayy bizim Ayparcasi da onumuzde oturuyordu. Acaba onun gozunden ben nasiliiiim , cok mu salak gorunuyorum lan. Yine aklimda deli sorular varrr..
Üniversite hayati cok da eglenceli degilmis bacilarr! Ayparcasi haricinde krocanlar diyarindayiz. Kizlarda oyle ya kezbanlar diyari. Anammm ben nerelere dustumm..
Ayy dersten çıktık ve şok edici bir şey gördük. Mert ve Gamze çıkıyolarmııış. Şimdi biraz Mertten bahsedeyim. Tam anlamıyla yavşak. Sınıftaki her kızla mutlaka bir geçmişi vardır. Gamzemiz de safın teki. Belli ki Mert aklını almıış. Ders çıkışı bunlar el ele yürüdüler. Yok da bu ne cıvıklık. Iykk. Hiç de yakışmamışlar biri dev gibi diğeri sıska zayıf minnak gene bir şey. Amaan neyse ben hayatıma döneyiim.
Ders çıkışı demişken Ayparçasının yanında geçiyordum yada kendimden geçiyordum emin değilim. O zat-ı şahane bir döndü. O an da dursaydı çok hoş olabilrdi. Biraz omuz atıp ayağa basmış oldu ama neyse. Çantam yere düştü .O da eğildi . Kaldırdım çantamı yerden. Pardon falan dedi gitti. Ben yok canım hiç önemi yok derken bir daha tuz buz olduum. Oha laan ! Bildiğin filmlerdeki gibiydii. Elimde kitaplar olsaydı çok daha iyi olurdu ehehehe :D
Ya bizim Ayparçası çok tatlı da yakışıklı da ama taa kii konuşana kadar. O çocuk bence konuşmasın. Sadece gülsün. En çok o gülsün. Çok da yakışıyo bee. Bazen de elini tırnaklarını yiyor ama öyle kabullendim ben..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Dünyam :)
Teen FictionYorumlarınızı bekliyorum . Şimdiden teşekkür ederim. Benim dünyama hoşgeldiniz :) Bu bir kurgu değil kendi yaşamımdır. Önerilerinize ihtiyacım var..