1395

1.4K 200 90
                                    

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·

jimin kırmızı converselerini duvara vuruyor ve vaktin geçmesini bekliyordu. olağünüstü yaratıklar arası diplomasi dersinin bitmesine son on dakika kalmıştı. tek boşluk saati olduğu için jungkook'u yakalayabileceği tek vakit buydu ama onun okula geldiğinden bile emin değildi. öyle büyük soydan gelen bir vampir için okulun esnek kuralları olabilirdi. bunu araştırmamıştı.

on dakikalık bir bekleyişin ardından fısıltı sesleri yoğunlaşmaya başladığında kafasını kapıya çevirdi.

işte ordaydı.

en çok perilerin ilgisini çeken bu çocuk, kurt adam soyunun ona sinirle bakmasına karşın sadece kendini beğenmiş bir surat ifadesiyle yürümeye devam ediyordu. siyah saçları sağ tarafa güzel bir biçim almış ve alnına dökülmüştü. kan kırmızı gibi görünen dudakları yüzünde en çok dikkat çeken yerdi. bugün güzel beslenmişti anlaşılan.

vampirlerin alımlı ve havalı oldukları bir gerçekti. jungkook'un diğer vampirlerden bir üst seviye daha alımlı olduğu da gerçekti. normalde gözleri çok açık olan vampirlerin aksine jeon soyu korkutucu bir siyah göze sahipti. bu da ne kadar güçlü bir vampir oldukları alarmını vermek için yeterliydi.

söylentilere göre insanları kontrol eden bir soymuşlar. üstelik jungkook ölüm ısırığına sahipmiş ve bu onu soyunun en güçlü vampiri yapıyormuş. oh, onun için ne güzel.

kimse yanına yaklaşmaya pek fazla cesaret edemiyordu bu korkutucu sebepler yüzünden. bu sebeple kendini onun önüne atmak jimin için çok kolay olmuştu.

"hey!" jimin büyük bir gülümsemeyle konuştu. belki biraz fazla olmuştu ama kişiliği böyleydi. bu işi başaracaktı. pozitif düşünürse pozitif olurdu.

ama çok da öyle olmadı. jungkook, jimin'in suratına düz bir ifadeyle baktı ve yürümeye devam etti.

tamam, jimin tam olarak bu kadar kaba bir tepki beklemiyordu ama bu işin kolay olmayacağını biliyordu. jungkook'un nasıl biri olduğu tüm akademinin bildiği bir şeydi. bu yüzden onurunu bir kenara bıraktı ve denemeye devam etmek için arkasından koşturdu.

ay ışığı okulun bahçesini aydınlatırken kurt sürüsünün bulunduğu bölgenin tam tersine yürüdü vampir. orman perileri en güzel oldukları alandalardı ve bunu vampire göstermek için çaba sarf etmediklerini söylemek yalan olurdu. tatlı tatlı kıkırdamalarına vampir de flörtöz bir bakışla karşılık verdi.

jimin bu duruma göz devirdi. perilerden ciddi anlamda nefret ediyordu.

"hey dedim sana!" birazcık bunalmış biraz da sert bir ifadeyle bağırdı arkasından. vampir kendini banka attığında cebinden küçük bir şişe çıkardı. içinde kan olduğu belli olan şişeye açlıkla bakıyordu.

in the dark :: jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin