Formular:
'titlu:
'autor:
*subtitlu
'descriere
'personaje:
'categorie:
'aspect: (poziția personajelor, culoarea predomninanta, preferințe cu privire la font-uri, etc)
'fundal:
*font:Form:
'title:
'author:
*subtitle
'description
'characters:
'category:
'ideas: (character position, predominant color, font preferences, etc.)
'background:
*font:Ro:
Regulament:
Dacă în 7 zile nu ridici coperta, aceasta o să fie transformată în premade și nu o să mai ai voie să o utilizezi. Copertele cu: {available} în dreptul lor (în titlu) sunt disponibile și pot fi date cereri pentru doritori. După ce nu mai folosești coperta aceasta se va transforma de asemenea într-un premade.
Payment:
-credit
- follow permanentx. Cartea trebuie să fie publicată. Nu cred în propoziția: Nu pot publica fără coperta. Nu am nicio garanție că nu muncesc fără motiv.
x. Creditarea în descriere este obligatorie. Este munca mea și merit ca lumea să știe că îmi aparține.
x. Completați tot formularul, nu doar jumătate. Nu am de unde să visez cum ați vrea să arate coperta. Vreau detalii. Fără propoziția: Mă las pe mâna ta. Atât fundalul cât și aspectul sunt două câmpuri obligatorii din formular.
x. Coperta trebuie să fie folosită cel puțin 14 zile. Prin asta arătați respect față de mine și timpul meu.
x. Payment-ul se va realiza în felul următor: eu o să fac coperta și o să o pun sub formă de preview. Tu o să îndeplinește payment-ul, iar eu o să îți dau link-ul spre copertă.
x. Nu refac coperta decât dacă s-a strecurat o greșeală de a mea personală, nu pentru că te-ai răzgândit tu în privința detaliilor. Gândește-te bine ce vrei când completezi formularul.
x. Nu fac coperte cu mai mult de 2-3 personaje. (doar în ocazii speciale cu 4, în funcție de viziunea mea).
x. Dacă vreau, pot alege doar un personaj din cele 2-3 puse, dacă eu consider că acea coperta arată mai bine așa. Îmi place ca aceste coperte să iasă bine, chiar dacă nu respect dorințele voastre 100%. Consider că știu mai bine.
x. Parola: melodia favorită (se pune la mijlocul formularului să vad și eu cine citește). Vă rog să nu o puneți sub forma: Parola: -. Adăugați discret în formular parola.
x. Punctele marcate cu [*] din formular nu sunt obligatorii, dar cele cu ['] sunt.
x. Nu fac coperte cu desene animate sau anime. Nici cu Violetta, Soy Luna sau vloggeri. Nu fac nici pentru cărți în categoria Altele și nici pentru RP-uri.
x. Copertele necesită timp, mai ales că vreau să le fac bine. Nu mă presați cu timpul, deoarece nu o să fac coperta mai repede, din potrivă. Și am glumit, parola reală este: chill.
x. Pot refuza o comandă daca eu consider că este prea greu de făcut. Dacă simt nevoia să dau explicații o voi face, în caz contrar nu mă întrebați de ce am refuzat comanda. Câteodată le refuz pur și simplu din lipsă de inspirație. Interesul meu este să vă livrez o copertă frumoasă, în care să se vadă plăcerea mea de a edita. Cu forța nu prea merge treaba.
CITEȘTI
Storm covers [Open]
RandomCovers and Premades. Ro/ eng Open [x] Close [ ] Close to catch up [ ] ©Toate drepturile rezervate.