XI

480 7 2
                                    

Rámesik és domborúsága csiklomhoz nyomodik amitől az alsó ajkamba harapok. Alkarján megtámaszkodik fejem mellett. Csak nézzük egymást, majd kedvesen megcsókol.
-elöbb ennünk kéne..
+igen, én is ezen agyalok. De már beindítottál!
-le tudlak lankasztani.
+ohoho bármit csinalsz attól csak feláll, szóval jobb lenne ha most inkább egyedül oldanam meg a dolgot.
-okés. Mosolygok rá. Feltápászkodik és eltűnik a fürdőben. Úgy döntök addig kisütöm a husokat.
Mire vissza ér már teljesen kész vagyok és épp az evőeszközöket rakom ki.
+na itt vagyok. Áll meg a konyhapult másik oldalan.
-remek! mosolygok rá az új pizsamámban.

Nem árulta el mi volt a pácolt húsban de valami isteni volt! Utana bekényelmesedtünk a kanapéba és elindította a The Longest Ride-ot. Az első szex jelenetnél csak egy puszit adott. Aztán a másodiknál már a nyakam kezdte el csókolgatni, ami nagyon jól esett. Eddig mellette ültem es jobb karjával átkarolt. Most a lába közé ültet.
Elkezdi újra a nyakam csókolgatni és közben a bal keze a nyakamról a mellemre téved. Már rendesen csókolózunk. Nagyon finom a nyelve basszus.

+szeretnélek! suttogja a fülembe.
- és mit szeretnél velem?
+szeretnélek a csúcsra juttatni, szeretném látni ahogy vonaglasz és szeretnék benned elmenni. Bal kezével a mellem fogja jobb keze meg már a nemiszervemhez közelít. Mire felsohajtok.
+ mident szeretnék veled.
-hát rajta.. Mire kimondom, keze már be is nyúlt a nadrágomba/bugyimba. Ujjai hosszúak és tökéletes vastagságúak. Először csak finoman simogatja a csiklóm majd erősen nyomni kezdi. Légzésem elnehezül mire kihuzza a kezét és benyálazza úgy hogy lássam amitől ennél is jobban beindulok. Lassan visszadugja nyalás kezét és először csiklomra rakja majd elkezdi berakni az egyik ujjat, lassan húzgálja ki s be a kapuban amitől nagyon jó érzés árad szét bennem. Egyre mélyebbre megy és mikor eltalál egy jó pontot kezéhez kapok. Kezét kihúzom és látom hogy a középső ujját használja, számba veszem és elkezdem szopni. Érzem magam alatt hogy ez tetszik neki így gyorsabban kezdem csinálni. Pár tizedmasodperc után hirtelen kirántja számból ujját és benyomja, ami annyira hirtelen de jól ér hogy feljebb kell nyomjam magam igy már egy magasságban vagyok Tommal. De hála égnek számít rá és ujja követi testem. Megcsókolom. Nyelvével a szájpadlásom nyalogatja. Az érzés valami isteni. Egyre gyorsabban csinalja és már hallom hogy elég nedves vagyok a szexhez de tudom hogy nem fogja abbahagyni míg el nem megyek. Igy befeszült testem elengedem, mivel érzi hogy ellazulok bal kezét elveszi a mellemről és megtart a karomnál. Gyorsítani kezd amitől erősen nyögni kezdek, egyszer lenézek a kezére ahogy mozog bennem egyszer hátra hajtom fejem karjára és lehunyom szemeim hogy élvezhessem. Mikor már nem bírom jobb kezemmel felnyomom magam mintha menekülni akarnék, bal kezemmel meg a combjába marok. Fejét nyakamhoz nyomja remegésem közben és elkezdi harapdálni/nyaldosni a nyakam. Miközben elélvezem a fülembe nyög.
+Gyere Reni!
-ahhh. Mikor kicsit alábbfagy a remegésem kihuzza kezét és még teli tenyérrel dörzsöli kicsit csiklóm. Feláll mellőlem és leveszi pólóját, nadrágját ahol már akcióra kész helyzetek alakultak ki. hehe.

Letérdelek elé és kezembe veszem péniszét. Elkezdem a makkját nyaldosni ami nagyon tetszik neki. Végig nyalom és megszorítom a tövénél.
+Huh jo lesz! Nem itt akarok elmenni!
-Hihi. Felhűz a karomnál és a kanapére fektet, bal lábam a fejemig tolja, rámfekszik így lábam a nyakában van. Berakja. Mindketten hatalmasat nyögünk. Elkezd mozogni bennem elég hevesen. Imádom ahogy mozog bennem olyan mámorító érzés. Igy mozgunk egy kicsit majd feltámaszkodik es elkezdi teljesen kihúzni, majd vissza, majd megint ki majd megint vissza, kb 6-7ilyet csinal majd elkezd felállitani és megfordít hogy hason feküdjek. Így teszi be majd ráfog a csípőre először lassan mozgat majd szoritani kezd és erősen nyomni. Annyira szinkronban mozgunk hogy belegondolni is rossz abba hogy mindjárt vége. Lassítani kezd és érzem közel van. Elkezdi csapkodni a fenekem amitől hirtelen én is közel kerülök. Nagyon nyög.
-Tom, én is közel vagyok. Kérlek ne hagyd abba!
+ah, megpróbálom.
Egyre csak gyorsul mozgása én meg minden lökéssel közelebb kerülök a szakadékhoz. Míg végül bele nem esem.
Testem remegni kezd amitől ő is elindul. Remegő fenekembe markol/karmol és kapaszkodik mert is eszeméletlenül remeg. Mikor lecsillapszik remegesem Még tol belém kettőt hármat  majd kihuzza. Fenekem közé tolja és letörli nyálát.

+Ez eszméletlen volt. Mondja és ölébe fektet.
-igen az volt.

Igy alszunk el a kanapén.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

végtelen vég | Tom Hiddleston |Where stories live. Discover now