Ebben a részben kiderül hova kaladozol az elkövetkezendő hónapokban hetekben Középföldén.
Mi a kalandod célja?
Születési hónapod szerint.Január: Fel kell derítsétek a Mordor környékét a szövetséggel. Ez áldozattal járhat, de boldogan tértek vissza Völgyzugolyba.
Február: Meg kell keressétek Legolas rég elfeledett testvérét. Ahoz, hogy megtaláljátok nyomoznotik kell.
Március: El kell utazzatok a Ködhegységbe, hogy találkozzatok a törpökkel. Ők nem a legszívesebben látnak, legalábbis egy-két társatok kivételével.
Április: A valák hivattak, ezért útra kelsz egyedül. Nem tudod miért hívtak, de majd kiderül. Te alig várod, bár szomorú vagy, hogy a barátaidat egy időre itt kell hagyd.
Május: Gondort megtámadták. Te a segítségére sietsz hiába tartanak vissza.
Június: Új gonosz támad, ezért egy csapat indul neki a rögös útnak, hogy megfékezze azt. Te is a tagja vagy.
Július: Az Erdei királyságot lerohanták az orkok. Amint megkapod ezt a hírt, rohansz segíteni a barátaidnak.
Augusztus: A törpök szövetségese ként részt veszel Az öt sereg csatájaban. A végén sok barátodat veszíted el és sírva vakadsz.
Szeptember: Vándor vagy, mióta meghaltak a szüleid Középföldét járod. Az egyik nap Aragorn téved eléd és a segítségedet kéri egy kalandban.
Október: A falutok a Bakacsin erdei határ mentén fekszik. Teganp éjjel az orkok feldulták és felgyújtották mindenkori otthonod. Te elájultál miközben az orkok ellen védted a falut a többi férfival. Reggel megérkeznek a tündék, Legolas herceggel az élén. Ő elvisz a kastélyba, ahol belépsz a hadseregbe. Mikor Völgyzugolyba utzik Legolas a tanácsra, a jobbján kíséred és vele együtt csatlakozol a szövetséghez.
November: Meguntad az otthon létet és elszöktél, de te csak egy kis kiruccanásnak nevezed. A barátaiddal mentél és nagyon jól érzitek magatokat, bár ők az elején elleneztém. Egész Középföldtét körbe akarjátok utazni.
December: A barátaiddal, legalábbis az út végére azok lesznek, szövetséges nèpeket kell gyűjtsetek, mert közeleg egy háború. Körbe utazzátok Középföldét.
YOU ARE READING
Egy gyűrű horoszkóp
RandomSzeretem a horoszkópokat nézegetni és láttam, hogy wp-n sok ilyen témájú könyv van így én is idítok egy ilyet. A döntésem egy Gyűrűk urás, Hobbitos témájú könyvre esett. Tehát Ardán fog jászódni. Ha valaki nem tudná mi a horoszkópja (vagy valaki m...