Chloe pov.
Era o zi de luni obișnuită, era ora 06:30 deci am mers să le trezesc pe gemene ca să meargă la școală. Am bătut la ușă de 2 ori și după ce văd că nu răspund, am intrat la ele în cameră.
-Valentina, Valeria, treziți-vă, aveți școală! Și apoi am văzut cum li s-au deschis ochișorii și s-au ridicat din pat.
Apoi am intrat în camera Mayei, ea nu era în cameră, dar se auzea sunetul apei din baia ei. După aceea am coborât jos și am pregătit micul dejun. Apoi cele trei au coborât împreună pregătite de școală și liceu.
-Poftă bună! Le-am urat, apoi am plecat în sufragerie ca să o sun pe Amalia să o întreb dacă pot merge la ea ca să îi văd pe cei mici.
După 2 apeluri răspunde și amețita.
C.T.
A:Alo? Spune ea somnoroasă, cred că doar ce s-a trezit.
C:Neața fată, ai treabă sau pot veni chiar la tine peste cam o oră?
A:Neața, normal că poți veni, chiar și acum, m-ai ajuta cu micuții! Spune ea râzând.
C:Bine, bine, după ce le las pe fete, vin! Byee
A:Ciaooo!
C.T.Î.
După ce închid, le strig pe fete :
-Fetelor sunteți gata?
-Da mami/surioară!
-Haideți la mașină atunci! Le spun și iau cheia apoi încui casa, Joel fiind la studio de la 06:00.
După ce le las la liceu/școală, conduc spre casa Amaliei. Când ajung, sun la ușă și îmi deschide Mario, soțul Amaliei care părea grăbit.
-Bună dimineața! Îmi zice
-Neața! Ce e cu atâta grabă?
-Am antrenament de dimineață și durează cam jumătate de oră drumul! Spune el ieșind rapid pe ușă.
-CHLOOEEEEEEE!!! O aud pe nebună țipând de sus, apoi coborând rapid și îmbrățișându-mă.
-Ce faci nebuno?
-Mor! Antim a vărsat toată noaptea și cred să nu se îmbolnăvească!
-Hai să-l vedem!
Am urcat și l-am văzut pe micuț foarte vioi, desenând.
-Mie îmi pare bine!
-Ai dreptate! Și.. Ce facem azi?
-Hai să le sunăm și pe fete, luăm piticii și mergem la o prăjitură!
-Bine, dar să le așteptăm și pe gemene și pe Maya. S-ar supăra dacă ar afla că ne-am distrat fără ele.
-Ai dreptate! Pentru moment, hai să rezolvăm cu curățenia la tine, și după, mergem la mine
-Bine
După ce am terminat și de asemenea, am terminat tot ce era de făcut, au sosit și fetele, atât ale mele, cât și fetele cu copii lor. Am fost toți, mai puțin soții noștri și Matei, ce a ales să meargă cu prietenii lui. Când ne-am întors, văd că am primit un mesaj de la Joel :După ce am închis telefonul, am servit cina cu Maya și gemenele, apoi am stat împreună la un film, iar când am urcat, am adormit instant.