10

322 27 29
                                    

Genap 3 tahun aera tinggal bersama taehyung . Sekatil , sebantal , seselimut dan semua se se la . Itu akibat permintaan taehyung yang tah apa apa sahaja . Alasannya ada kumbangla , ada nyamukla , ada momokla .

Pelik betul .

Makin lama , aera terasa pelik . Bukan pelik apa , pelik dengan perasaannya yang satu itu . Iya , perasaan cinta .

Aera mengaku , semenjak dia tinggal bersama jejaka itu , hatinya sedikit tercuit dengan perilaku bossnya itu .

Manja

Naughty

Degil

Gedik

Moh lah kita flashback

"Kan saya dah kata , kaki tu masih tak elok lagi . Janganlah mengada nak ikut saya ke sana ke mari" bebel aera terhadap taehyung yang dari tadi membontotinya ke mana sahaja .

Sehingga ke tandas pun mahu ikut . Katanya risau kalau ada apa apa jadi terhadap gadisnya itu .

Gadisnya ? Sebulan yang lalu taehyung confess dekat aera yang dia mulai suka terhadap dirinya , sehingga sekarang aera masih tidak memberikan jawapan meskipun dirinya mempunyai perasaan yang sama terhadap jejaka tampan itu .

"Taknak . Kita takut awak lari nanti . Kalau awak lari , syape nak jadi isteri kim taetae hm hm" tercebik cebik sambil tubuh kecil aera dipeluk . "Taehyunggggg ! Saya nak masak nie , kalau awak asyik peluk saya kita takyah makan la macamtu" bebel aera geram dengan perilaku taehyung

"Sokey , taetae makan aera pun kenyang . Haa , nantikan aera pun kenyang . Kenyang syembilan bulan hihi--

P A P !

Bahu taehyung dipukul aera . Gatal betul la . Dah sakit pun nak menggatal , ada kang kena smackdown dengan aera .

"JANGAN MIANGGGGGG !!!" jeritku sebelum lari dari pelukan taehyung apabila desahan sakit terbit dari mulutnya "sayangggg ! Jangan lari dari babyyyy ! Nanti baby nangis kanggggg!" Maka aksi kejar mengejar antara pasangan tersebut berlaku sekitar 3 minit .

End flashback

"Sayang" taehyung dengan cara spontannya memback hug aera . Rindunya dengan gadis itu walaupun tinggal sebumbung . "Ye tae , kenape ?" Soalku . Terasa hangat dalam dakapannya , itu membuatkan senyumanku mula terukir

"I need your answer . Is it yes or no ? I've been waiting for a long time . I need the answer right now" nafasku dihembus keluar . Jantung mula berdegup dengan laju . Suara dia

Ye , suara dia lain dari yang lain .

"H-husky voice" ujar aera didalam hati

"Sayang ? Wae senyap ?" Tegurannya membuatkan lamunanku terhenti . Senyumanku terukir dengan lebar . Terus aku memusingkan badan menghadapnya "Yes , saya setuju untuk hidup bersama awak , kim taehyung" .

Tanpa berlengah lagi , bibir munggil milik aera dirampas oleh taehyung . Dia bersyukur yang ciuman pertamanya diambil oleh cinta hatinya yang dia dambakan selama ini .

Dari seorang pekerja menjadi peneman taehyung di rumah . Dari peneman menjadi kekasih hati jejaka itu .

Sungguh mustahil baginya . Jika ini takdir yang telah ditentukan tuhan , dia berjanji akan sehidup semati dengan cintanya walau apa sekalipun .

Ciuman yang pada mulanya romantik telah bertukar menjadi ciuman sensasi . Ciuman cinta yang digabungkan sekali dengan rasa intim .

Bersaksikan bulan dan bintang , pasangan itu menyatukan tubuh mereka dengan perasaan cinta dan sayang .

T A M A T ~

《OG》 Mr. Seducer  S1/S2Where stories live. Discover now