02

468 45 25
                                    

Pagi

Jam 6.50 pagi lagi aera dah terpacak dekat depan syarikat K's Holdings ni .

Ye , memang takde orang lagi . Kalau adapun , tu ha aunty dengan uncle cleaner je .

Yelah ,

Aera datang awal pun sebab taknak kena bebel dengan pakcik singa terlajak handsome tu .

Aera ni dahlah jenis susah bangun pagi .

Pukul 10 tu belum tentu aera dah bangun . Kekadang pukul 12.30 baru bangun .

Tu belum kira dengan mandi dilambat - lambatkan .

Haih aera - aera . Berubahlah .

Ni pun aera bangun pukul 6.00 . Punyalah liat tu , dengan sejuknya . Dengan sedap berselimut .

Rasa taknak berpisah je . Hm

Alaaa , tidurkan swag .

Hohoho .

Kaki aera laju menapak ke meja dimana tempat aku diletakkan .

Em , not bad . Meja boleh tahan mahal .

Oh ya . Meja aera ni dalam pejabat si singa tu .

Eyyew ! Takde privasi !

Tak boleh la aera nak usha abe bangtan . Uhm

Tapi peliklah ,

Mana ada PA buat kerja satu pejabat dengan boss ?

Ada ke ?

Ok aera , stop cakap sorang - sorang macam orang gila . Now , do your work ok ?

Tapi aera nak buat apa ?

Ha !

Apa kata , kita berangan jadi CEO nak ?

Terus laju aera duduk dekat kerusi mahal tu . Fuhhh !

Empuk siottt

Aera pejamkan mata

Ayat singa tu masih terngiang - ngiang dalam kepala otak aera yang tak berapa nak suci ni .

Apa ? Readers ingat aera nie innocent ke ?

No way !

I'm queen of byuntae !

"Tutup pintu tu balik . Lain kali nak masuk ketuk dulu , buatnya aku tengah buat anak dengan perempuan nie , tak memasal dengan kau aku jolok sekali"

Boleh tahan gatal duh boss aera nie . Dahlah handsome , husband material .

Time dia cakap tu , jsjsjsjs macam daddy siutt jsjsjshshshs

Ok aera , aera tak boleh tergoda dengan boss kau si singa terlajak handsome tu .

Kang nanti dia ingat aera tu mudah digoda pulak .

Tengah sedap berangan , telinga aera menangkap bunyi kuakkan dari pintu serta derapan kaki milik seseorang .

Perlahan - lahan aera bukak mata

S--shit !

Mampos aera

Aera baru je nak bangun

Tiba

Tiba

"Kau buat apa nie ha ? Tempat duduk kau dekat sana . Bukan dekat sini . Nie tempat aku la"jawab si jejaka , sape lagi kalau bukan si taehyung tu

Haa kan , aera baru je cakap tadi . Dia nie kuat bebel .

Sebab tu nampak tua .

Ok joke , dia handsome benarnya . Hm , mak aera dah jumpa calon suami dan calon menantu nie . Jom sebat masuk bi--sjsjshshshs ok stop

"HOI !" sergahan dia buat aera rasa nak terkentut bukan terkejut .

Taulah singa , takyahlah buat aera sampai nak terkentut . Karang kentut aera berbau , habis hilang keayuan seorang gadis bernama jung aera . Ha gituw !

"E--er saya cuma n--nak duduk situ je . Sa-saya tahu dekat sana tempat saya" aera dongakkan kepala untuk memandang mukanya yang tampan tu , shit ! Jangan tenung aera gitu syaitonn . Iman nak berkecai nie hshshshshs .

"E--errr boss ??"

Dia

Melangkah

Setapak

Demi

Setapak

Ke arah

Aera .

"Ke--kenapa nie ? Bo--boss ?" Dengan autonya kaki aera melangkah 3 tapak kebelakang dan

TAP !

Tersandar dekat dinding , badan kami mula merapat .

Deruan nafas hangatnya mula terasa disegenap leher aera .

Oh no !

Jangan goda aera jebal , aera tak bersalahhh !

"Go back to your place and do your work , sayang"

Dup !

Dap !

Dup !

Dap !

Jantung , jangan buat aera tak keruan jebal !

"Baik b--boss" terus aera lari dan duduk ditempat asal aera . Sempat aera kerling ke arah si singa , pandangan gatal serta senyuman nakal dihadiahkan untuk aera

Damn you anak kim !

Kau buat seketul aera tergoda !

😏

So gais how ? King kesayangan korang dah mula tunjukkan sisi sebenar dia sebagai penggoda .

Kumpulkan kesemua perisai korang sebelum kuasa penggodanya menyerang anda ! Hahahaha

Kumpulkan kesemua perisai korang sebelum kuasa penggodanya menyerang anda ! Hahahaha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nahh , hadiah untuk readers kesayangan taehyung .

Muah !
♥️

《OG》 Mr. Seducer  S1/S2Where stories live. Discover now