Kandirlmak zor gecti ikisi icin

15 2 0
                                    

Asli arkadasi sevdiyigi kisiyi sevdigi icin uzgundu.Gul de oyle uzuluyordu.Bu gune kadar gulen yuzleri parlayan gozleri ikisinin de parlamasina gulmesine son koydu.

Ve ask hikayesi boyle basladi;

Tolga artik zamanin geldigini dusunuyordu.Birisinin Asliya Tolga seni seviyor demesi gerikiyordu.Tolga yuzune soylemek cesareti bulmadigi icin birisine demesi gerekiyordu.Tolga dusundu-tasindi ve arkadasi Kerime soyledi.Kerim de Aslini seviyordu.Ne yapacagini bilmiyordu.Kerim Asliya soylemesi gerekiyordu ve Aslini disaridi gordu.Gitdi yanina yaklasdi ve soyledi Asli sana bir soz soyliyicem.

Asli;Soyle Kerim ne vardi

Kerim;oncelikle nasilsin?

Asli;Iyiyim sen?

Kerim;Bende iyi sayilir.

Asli:Neden ne oldu?

Kerim:hic gerek yok onemsiz.Tolgani taniyormusun?

Asli;Evet tabi ki

Kerim;Nasil yani nerden taniyosun?

Asli;Sey hmm arkadasim Gul Tolgayla bir sinifta,ondan taniyorum.

Kerim;Yaa demek oyle tanisdiniz.Hmm Tolga sana bir sey soylemek istiyor ama cesaret bulamiyor.

Asli;Ne soylemek istiyor?

Kerim;Ben seni seviyorum.

Asli;Ne sen beni seviyormusun?

Kerim;Aaa hayir Tolganin soylemek istediyi bu kelimedir.

Asli;Yaa demek Tolga beni seviyor oylemi?gulumsuyor

Kerim;Evet o seni seviyor.Peki sen kimi seviyorsun?

Asli;Been (dusunur cunki arkadasi da onu seviyordur.Boyle yaparsa haksizlik oldugunu dusunur)

Kerim;Evet seen ne?

Asli;Bende Tolgani seviyorum.Hemde cok seviyorum.

Kerim;Yaa tüh.

Asli;Ne oldu?

Kerim;hic sadece bir sey geldi aklima.Ona tüh diyorum.Neyse ben seni tutmuyum.Sen git okula ben Tolgaya soylerim.

Kerim çok uzulmusdu.Goz gore-gore sevdiyini arkadasina veriyordu.Kerim hayatdan kusmusdu.Gergin anlar geciriyordu.Aksam oldu.Tolga merak etdi Kerim soyledimi soylemedimi diye çartlayacakdi.Sonunda Kerimi aradi.Kerim telefona bakti soyledi yaa bu nasil bir sansizlik Aslimi Tolgamla duzeltiyorum.Acaba bakmasammi?Yok ya da bakiyim.

Tolga;Alo Kerim

Kerim;Alo evet

Tolga;napiyorsun?

Kerim;Hic sen?

Tolga;Bende çildiricam

Kerim;Neden

Tolga;Oglum Asli ne demistir diye.Unutmadin dimi soylemeyi.

Kerim;Ya unutdum ben sana yarin soylesem olurmu?

Tolga;Olur neyse kardesim yarin soylersin.

Kerim;tabi tabi merak etme hadi gorusuruz

Tolga;Gorusuruz

SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin