Béres cseppp EXTRA

23 4 12
                                    

A tény az hogy unatkozom mert egy kocka vagyok és egész nap itt ülök ráadásul még karantén is van - egy tény. Ezért annak érdekében, hogy az emberek lehető legnagyobb része komplett idiótának nézzen, még most rögtön Komppá leszek.

Rákerestem arra hogy c: de a C betű mellett mindenféle gyógyszert, programozási nyelvet és kémiai képletet adott ki, hogy most erről beszélek. Nem viccelek!

Mindegy, most hogy ezt olvasod (nem értem hogy jól vagy-e) de ez egy romantikus regény ezért beszéljünk arról az egyetlen összeesküvéselméletről, ami igaz.

Micsoda? IGEN! Ez a Koronavírus egy teljes hülyeség! nem létezik ilyen. Több ország állama fél a valóságtól, ezért tiltották meg hogy a Backspacet többször használjam egymás után

TEHÁT 

A koronavírus csak egy álca, hogy elrejtsék az igazi vírust, ami nem más, mint a TikTok vírus!

Beteges, amit a telefonodon művelsz, amit azzal igazolok hogy a mondat előbbi részével igazolok. Mert minden amit mondok, az igaz. szóval a TikTok vírus elkapásakor elengedhetetlen vágyat érzel arra hogy az idő elhúzására idióta videókat nézz az alkalmazáson, és sok más tünete van, amely az ottani csodák utánzása, még egy videó megnézése, és egy olyan elektromos könyv olvasása, ami romantikus regénynek van kitéve, és egy szervezetet erősítő gyógyszer a borítója.


Ami azt illeti, én is elkaptam egy vírust, ami az miatt történt, hogy a TikTok vírus elleni vakcinázásával próbálkoztam. Előbb hazudtam, az hogy most ellenállok a betegségre, abba kerül hogy nem ismerem a backspacet, és a józan észt. Hát igen. de persze én nem akartam elkapni. most, hogy ezt lezártuk, és azt szeretném hogy nemmondommeghányszó legyen kinézek a jobb oldalra és látok több épületet. mindegyik egy épület. Hát nem meglepő?

most balra nézek, ezáltal valami hülye kék fényt látok, illetve egy televíziót, és sok mást de igen.

Most pedig Orsolyához fordulok pár kérdéssel mert legalább neki is húzhatom az idejét a hülyeségeimmel. Megkérem őt hogy válaszoljon pár kérdésre:

1.: Maga normális?
-nem

2.: Ha kijön a Yandere Simulator, meg fogja vásárolni?
-nem

3.: Mi legyen a harmadik kérdés?
-nemtudom

Hát ez elképesztően izgalmas volt! Őszintén szólva ha intelligens lennék, még most szívenszúrnám magam egy teniszlabdával, de az az igazság, hogy ott fent találtam egy érdekes narancssárga gombot... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rohadtul unatkozomWhere stories live. Discover now