7:15:
"Buna.. numele meu e Raven.. si.. in caz ca vrei sa aflii mai multe despre mine.. pai atunci dragul meu jurnal trebuie sa parcurgem acest drum impreuna..Este aproape 8.. si ambii mei parinti nu sunt acasa.. sincer nu cred ca am patit vreodata sa ma trezesc fara prezenta lor enervanta.. hmm.. poate intr un final am si eu o dimineata placuta fara certuri.."
Exact asa incepe toata povestea.. Raven este o fata de 17 ani dar cu o imaginatie.. prea bogata.. chiar.. mult prea bogata.. in caz ca vrei sa o cunosti, uite.. ia aceasta poza cadou si pastreaz o bine.
Ahh.. Raven.. chiar aici implinise 17 ani. Adorabila nu? Ei bine asta nu e tot. Ea traieste in Canenon, un oras despre care probabil nici nu ai auzit. Este o persoana jucausa, dar si razbunatoare daca cumva ii calci codița de vulpe.
Oricum cred ca deja te am aburit.. hai mai bine sa continuam povestea, nu?
----------------------------------------------------Ca orice dimineata Raven isi face micul dejun si se pregateste pentru scoala, unde isi vede prietenii. Cred ca unul din lucrurile pe care ea le adora cel mai mult este atunci cand se vede cu toti prietenii ei, atunci este momentul in care poate fii ea insăși, fata de atunci cand e cu familia ei.
8:20:
Ceva este ciudat.. incep sa se auda bubuituri de afara.. si par sa se auda din ce in ce mai tare..
"Draga jurnalule.. nici nu am inceput bine ziua.. si ceva este dubios.. chiar nu stiu ce ar trebui sa fac. De afara se aud zgomote de parca am fii in pragul unui razboi. Am incercat sa o sun pe Lexa si Shyla si nici una nu a raspuns. Nu stiu ce sa mai fac. AJUTOR."
Isi pune jurnalul jos iar apoi deschide televizorul. Peste tot la stiri sau pe absolut orice canal tot ce puteai auzi era : Razboiul. E aici.In secunda 2, Raven isi pune jurnalul in ghiozdan o sticla cu apa, mancare, isi scoate toate lucruriile pentru scoala si iese din casa incercand sa dea de ceilalti prieteni ai ei.
Plangea, fugea si nu stia ce sa faca, unde sa mearga sau macar unde sunt parintii si prietenii ei. Fugind, cu lacrimi in ochi facandu-i privirea incețoșată, se izbeste de un militar. Acesta se uita la ea si ii cere actele de identitate. Dupa ce i sa comfirmat militarului cine e i-a spus pe un ton bland sa il urmeze ca o va duce intr-un loc unde va fii in siguranta.
Pe drum ei ii starneste curiozitatea.. si cauta raspunsuri pentru tot ce se petrece.
CITEȘTI
Dincolo de capat
RandomUn grup de adolescenti se afla in pragul razboiului. Din cauza ca parintii au fost luati de langa acestia, ei au fost obligati sa stea inchisi pentru a nu fii expusi riscului de a muri impuscati. Ei realizeaza ca nu mai vor sa traiasca ca intr-o inc...