Ucítila jsem poklepání na rameno. Kurva moc jsem se lekla a kdyby nebyla větev nade mnou o kterou jsem se chytila, tak bych teď krásně padala dolů. KOHO BY SAKRA NAPADLO MNE VYLEKAT. KOHO BY SAKRA NAPODLO SEM NA TEN STAREJ DUB LÉZT?!?! JAKEJ DEBIL, BLBEC, KOKOT..?!?! Ohh... Je to celkem pěknej boy. ALE STEJNĚ PROČ TU SAKRAMARÍJÁ DĚLÁ!? I když má krásné světlé modrošedé oči jako mlha na nebi, opálenej, čistí pleť, husté obočí. Ah ty plné rty, které tvořily krásný úsměv a jaw line se mu krásně rýsovala. Měl tmavotmavě, hustohustě dlouhé vlasy ve kterých by se ruce zapletly.
Měl na sobě čenou džínsku s vyšívkami, bíle volnější tričko, cargo černý kalhoty a pod nimi se nacházely bílé tenisky... stejné jako mám já. Nevím jestli jsem divná, ale krááááásně voněl, to dost cením na lidech. SAKRA, ALE VYLEKAL MNE DO SMRTI A TO ŽE JE KRAÁSNÝ NIC NEZMĚNÍ TO, ŽE JSEM MÁLEM TEĎ ZEMŘELA!!!! Nejdřív jsem si klidně vyndala sluchátka, dala je zpátky do krabičky, krabičku jsem dala do kapsy a pak jsem začala na něho nadávat co si to dovoluje mne vylekat a co tu sakra dělá?! Jediný co udělal tak se usmál koukl mi do očí, pak s jeho pohledem mne projel až po patu a pak zpátky se mi koukl do očí. Tff, další fuck boy, který se mne snaží sbalit. Já nechci ale plýtvat své nervy, své city a svůj čas na někoho kdo mne doopravdy nemiluje a se kterým to vydrží jen dva měsíce.
Koukal se mi furt do očí a po chvíli mi řekl že jsem roztomilá, když se z hněvu čevenám. CO? CO?! CO Prosím?! Já že jsem roztomilá, já že jsem červená. Vždyť jse málem přišla o život, musím být vybledlá jak stěna a rotomilá? To rozhodně nepřipadá v úvahu, jsem teď mega naštvaná na toho fuck boye. Cekla jsem a Obrátila jsem oči v sloup. Chtěl ještě něco říct, ale v tom zazvonila Andrea, že už je tam. Aniž bych ho pozdravila, tak jsem začala lézt dolů a šla ji potkat. Když jsem šla, tak jsem se ohlédla. Byl tam a koukal se na mne.
YOU ARE READING
crINge
Teen FictionKnížka, kterou nebudeš chtít přestat číst. Milostný příběh o dvou zamilovaných, který má své pády a vzestupy.