Όλα μεσ'το νου μου.
Δεν ήξερα τι να σκεφτώ, ήξερα ότι θα έρθει η κατηφόρα μετά από κάτι τέτοιο.
Το παρελθόν περνούσε μπροστά από τα μάτια μου και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι φτάσαμε σε τέτοια κατάσταση οικογενειακώς, άλλη ήξερα ότι ύστερα από κάτι χρόνια θα γελάμε.. με το να σκεφτόμαστε τα άσχημα.
Προφανώς όλα πλέον έχουν χαθεί στα υποσυνείδητα χωρίς συναισθήματα.
Σκέφτομαι ώρες ώρες το παρελθόν και νομίζω ότι ήμουν μια άλλη.
Είναι πολύ αστείο τελικά το πως αλλάζει η ζωή, το πως έρχονται τα πάνω κάτω.
Όσο ήμουν Θεσσαλονίκη, σκεφτόμουν ότι ίσως όλα αλλάξουν, δεν πειράζει αν σε ξεχάσουν εκεί θα σου αποδείξουν πόσο σημαντική σε θεωρούσαν.Τίποτα δεν μένει για πάντα όσο και αν θες να το κρατήσεις.
Έστω ακόμα και τώρα μετά από τόσο καιρό, γνώρισα ανθρώπους, τους έκανα πέρα, πέρασα τόσα και τόσα άλλα προσπαθώ να κρατιέμαι όρθια και να στηρίζομαι στα πόδια μου. Και εσείς αυτό να κάνετε να δείχνετε ότι έχετε αξιοπρέπεια.
*4 χρόνια μετά*
Έχω μάθει πλέον να αγνοώ ότι με πληγώνει και ότι δεν είναι σίγουρο απλά το αφήνω.
Πολλοί γίνανε εχθροί(Ίσως οι περισσότεροι από τον κύκλο μου), άλλοι φίλοι που κράτησε για λίγο, ήταν λες και έκανα συμφωνία με τον σατανά, νόμιζα πως όλα θα πήγαιναν καλά, τίποτα δεν μένει για πάντα.Προσπαθώ ακόμα και τώρα να ξεχάσω όλα αυτά που έχουν συμβεί, σχέσεις, λυκοφιλίες, οικογένεια, αν δεν είναι σταθερό πέτα το.
Ίσως στον παράδεισο δικαιωθώ για όλα αυτά, θα είμαι κάπου εκεί ψηλά στα σύννεφα χωρίς να πατάω νάρκες, χωρίς κάτι καινούριο να σκάσει χωρίς να ξέρω πως να το αντιμετωπίσω.
Τουλάχιστον έχω καθαρό ψυχή ακόμα παρόλο που μερικές φορές είναι ψυχρή σαν τον παγετώνα, αλλά είναι σκύλα όσο και αν πονάει, αντέχει.Είμαι ευγνώμων στην κολλητή μου φίλη, Αναστασία,όμως. Ξέρει αυτή, ξέρουμε και οι 2 μας τι πάει να πει γερή φιλιά, είναι σπάνιο δεν θέλουν όλοι το καλό σου, όπου και αν είμαι θα την σκέφτομαι και θα τον αγαπώ.
Πολλοί είναι που σκέφτονται α, έφυγε, σιγά θα γυρίσει κάποτε, τότε τα ξανά λέμε.
Όντως, να είστε σίγουροι κάποτε θα τα πούμε, όποτε και αν είναι, θα καταλάβετε τι λάθος κάνατε τότε.Το νόημα είναι να βρεις ανθρώπους που θα είναι σπαθί στο πλάι σου χωρίς να σε εγκαταλείπουν για το τίποτα.
Δεν πίστευα ότι θα έχω αυτή τη κοπέλα(και όσους απέκτησα) ακόμα μέχρι τώρα, όσο σκληρό και να ήταν, οι πραγματικοί μένουν για πάντα.
Δυστυχώς δεν ξεχνιέται τίποτα στις μέρες μας. Ίσως κάποιοι δεν νιώσατε ποτέ το χρέος του κολλητού φίλου, όταν το νιώσετε όμως θα είναι πολύ αργά.Πολλές φουρτούνες για το τίποτα.
°Ψεύτικες φιλίες.
(Εκατοντάδες μπροστά στα μάτια μου, μου δίδαξαν να μην εμπιστεύομαι πλέον, αν όχι όλους,σχεδόν όλους.)
°Πολλές κακουχίες μα δεν έσπασα σε κάτι. Αντέχω ακόμα.Όπως και να έχει εκείνη η μέρα τα κατέστρεψε όλα, μπορεί και όχι, αλλά δημιούργησε πολλά και μου στέρησε πολλά. Τόσα πολλά που αν τα πω στους δικούς μου θα γελάνε, αλλά δεν περιμένω να καταλάβουν και πολλά.
Στην ζωή καλύτερα να σηκωθείς μόνος σου πάρα να σε σηκώσουν.
BẠN ĐANG ĐỌC
Story of my life.
Truyện NgắnΔυστυχώς στην ζωή υπάρχουν πράγματα που δεν τα σχεδιάσαμε, και αυτά που σχεδιάσαμε ανυπεράσπιστα πλέον να τα πράξουμε. είμαι η Χριστίνα και αυτή είναι η ιστορία της ζωής μου μέχρι τώρα, αν και κάπως αρκετά μεταλλαγμένη.