1

24 2 6
                                    

Тэгэхээр нүд..
Тиймээ нүдний талаар хэсэгхэн багахан юу ч гэмээр юм хачин гэх үү..
Мэдэхгүй ээ зүгээр өөрийн хараал идсэн бодлоо бичлээ...
Тэгэхээр нүд.. аах энэ үгийг дахиад биччихлээ..
Тиймээ энэ нүд..бидний энэ нүднүүд бүх зүйлсийг илэрхийлж хэлдэг аймшигтай зэвсэг..
Үнэндээ би хэн нэгэнтэй ярилцаж байхдаа нүдрүү нь хардаггүй биш ч маш бага хардаг магадгүй 3 4 удаа..
Би тийм хүний харцнаас бултсан нэгэн биш ч хүмүүсийн нүднээс хариултаа авчихдаг эсвэл ямар нэгэн хэлэхийг хүссэн зүйлээ хэлж чадахгүй байгаа эсвэл үзэн ядсан өрөвдсөн гээд би бүгдийг нь олоод харчихдаг юм..
Юу гээч үүнийг
бичмээргүй байгаа ч...
Эрчүүд хэн нэгэн эмэгтэйг хүсэх үедээ...мэдээж хайр биш..
Зүгээр л тэрхэн зуур хөдөлсөн хүсэл тачаал..
Яг тэр үедээ хүсэж буй
эмэгтэй рүүгээ харах тэр нүд..
Тэр нүднээс зүгээр л хамгийн өрөвдөлтэй дүр зураглал бас мэдрэмж мэдрэгдэнэ.
Учир нь зөвхөн тиймхэн зүйл хүссэн тэр нүд өөр юу ч биш тиймхэн зүйл хүссэн тэр нүд..
Өрөвдөлтэй юм.. хоромхон зуурын хэрэгцээ мэт тэр зүйл.. дараа нь гарах үр дагавар эсвэл юу ч юм тэр зүйлсийг бодолгүй шунан харах өрөвдмөөр харц... ямар нэгэн аюул эсвэл үр дагавар гараагүй байж болох ч тэд хэзээ ч хайрлаж чададгүй тийм л өрөвдөлтэй.. тэрхэн зуур хөдөлсөн сэтгэлээ хайр гэж бодно.. гэхдээ үгүй аль хэзээний тэр хүнийг хүсээд эхэлцэн байдаг юм....
Гэхдээ бие биедээ хайртай хүмүүс нэгнийгээ хүсэхдээ яаж хүсдэг гээч ххах
Тэд хүсдэггүй юм.. тэд зүгээр л хайралдаг юм.. зүгээр л хайрлалцдаг.. биесдээ хүрэх нь ч хайрлаж хүрдэг.. тэд хэзээ ч нэгнээ хүсдэггүй тэд хайралдаг юм...
Би тэдгээр аймшигтай бас дур булаам ой гутмаар бүүр жигшмээр нүднүүдийг харсан.. би зөвхөн
нэг л удаа харсан.
Дэндүү аймшигтай байсан болохоор би нэг л удаа харж чадсан..
Тиймээс ямар ч худал зүйл байсан нүд үргэлж үнэн бас бодит жинхэнэ зүйлийг харуулдаг юм..
Тиймээс бусдын нүднээс бүгдийг олоод харчихдаг над шиг хүн дэндүү бүүр дэндүү азгүй эсвэл гунигтай..
Гэсэн ч би тэдгээр нүднүүдээс хариу хүлээлгүй хариулдаг харин дараа нь зүгээр л мартчихдаг юм..
Зүгээр л дурсаад байх нүднүүд биш болохоор..
Гэхдээ тэр хүний бишээ миний амьдралдаа анх удаа харсан үзэсгэлэнтэй бас санаа зовсон гунигтай..хүсэл тачаалын дээд цэгтээ хүрсэн тэр л нүдийг хэзээ ч мартаагүй..
Одоо ч гэсэн.. тархинд минь шууд л бодогдож нүдний минь өмнө харагдаж байна..
Миний хувьд миний бүх сайн муу мэдрэмж бас дайсан минь юм...

06:04....

•EYE•Where stories live. Discover now