Nastavak

604 22 0
                                    

Kao prvo
Zelim da vam se izvinim zbog tog sto sam vas zaboravila i ostavila ovu priču nedovršenu.
Da bih vam se odužila smislila sam nevjerovatan niz dogadjaja!!

—-
Svo vrijeme sam izgubljena. Gledam kroz prozor i razmišljam o njemu. O danu kad sam ga vidjela u kafiću ,kad smo ugledali jelene, kad me pipnuo, i zašto me je toga dana izabrao?

Neko me trzne i ja se okrenem. Marks me gleda zabrinuto;
"Prestani da me gledaš!" Dreknem i svi se u prostoriji okrenu.
Oci mi se počnu punit suzama i ja istrčim van.

Iza skole nalazim mir . Prilazi mi jedna djevojka crne kose
"Hoćeš?"nudi mi cigaretu. Uzimam je iako je nikad do sad nisam probala.
Sjeda pored mene bez pitanja.

"Znas.." počne zamišljeno."ljudi kažu da su ovo najbolje godine života.... zapravo stalno to govore.... zapravo... mi se svi tješimo da je život dobar ali ustvari smo svi svjesni da nije.."
okrenem glavu ka njoj i ona izvadi viski iz torbe.
Prihvatim flasu i počnem da pijem
"Ja..." počnem "ja sam grozna osoba..." u grlu mi se stegne. Pijana sam, kosa mi je raskupusana i priljubljen uz mokro lice, uzimam cigaretu za cigaretom i vise ne znam ko sam..
"Svi smo " kaže ona i uzme mi bocu.

Ona mi priča o svom zivotu. Obe plačemo, obe pijemo, i obe smo naduvane. Ne svidja mi se ovo ali ostajem.

Budi blizu meneWhere stories live. Discover now