Jin's Pov:
Τι συμβαίνει ακριβώς; Γιατί με φιλάει; Και το κυριότερο γιατί τον αφήνω να με φιλήσει;
Μετά από λίγο σταματάει και με κοιτάζει στα μάτια χαϊδεύοντας απαλά το μάγουλο μου.
Είσαι υπέροχος «λέει χαμηλόφωνα, τα χείλη μας ακουμπούν το ένα το άλλο»
Δεν ξέρω τι να κάνω. Έχω παγώσει στην θέση μου και απλά τον κοιτάω. Θα έπρεπε να σηκωθώ και να απομακρυνθώ όμως δεν μπορώ να σηκωθώ από τον καναπέ. Νιώθω ζεστασιά και ασφάλεια κοντά του.
Σε αγαπώ «λέει και χαϊδεύει το κάτω χείλος μου απαλά»
Κλείνω τα μάτια μου απολαμβάνοντας το άγγιγμα του.
Από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα. Κάθε φορά που σε βλέπω τρέμω ολόκληρος. Θέλω να σε πάρω στην αγκαλιά μου και να μην σε αφήσω ποτέ. Σε θέλω. Θέλω να είσαι μόνο δικός μου «ψυθιρίζει στο αφτί μου και αρχίζει να πιπιλάει τον λοβό μου»
S-s-soobinie «λέω ξέπνοα»
Δεν θα κάνω κάτι που δεν θες «λέει απαλά φιλώντας τον λαιμό μου»Κλείνω τα μάτια μου παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. Με το χέρι μου πιάνω τα μαλλιά του και τον φέρνω ακόμη πιο κοντά στον λαιμό μου.
Αφήνει υγρά φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου και αφήνω ένα απαλό και σιγανό βογγητό. Σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάζει στα μάτια χαμογελώντας μου γλυκά.
Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πάμε για ύπνο «λέει γλυκά και με παίρνει στην αγκαλιά του»
Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τα πόδια μου γύρω από την μέση του ενώ ακουμπώ το κεφάλι μου στον ώμο του.
Ανοίγει την πόρτα του δωματίου του και με αφήνει απαλά στο κρεβάτι. Βγάζει τα ρούχα του και ξαπλώνει. Με τραβάει στην αγκαλιά του και ακουμπώ το κεφάλι μου στο στέρνο του.
Καληνύχτα hyung «λέει φιλώντας το κεφάλι μου»
Κα-κα-ληνυχτα «λέω τραυλίζοντας και βολεύομαι καλύτερα στην αγκαλιά του κλείνοντας τα μάτια μου»