Γ-γ-γιατί σταμάτησες; «ρωτάω»
Δεν νομίζεις πως πρέπει να κάνεις κι εσύ κάτι γι' αυτό; «λέει δείχνοντας μου το πέος του»Κοκκινίζω και νεύω γρήγορα το κεφάλι μου κοιτάζοντας τον τοίχο. Γελάει και πιάνει το πιγούνι μου. Γυρίζει το κεφάλι μου προς το μέρος του και ενώνει τα χείλη μας.
Περιμένω «λέει ενώ κάθεται στο κρεβάτι»
Σηκώνομαι σιγά σιγά από το κρεβάτι και πηγαίνω μπροστά του. Μπαίνω ανάμεσα στα πόδια του και κάθομαι κάτω. Δαγκώνω το κάτω χείλος μου και κοιτάζω αλλού.
Μην ντρέπεσαι «λέει χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου»
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και πιάνω το πέος του με το χέρι μου. Το κουνάω αργά πάνω κάτω ενώ πλησιάζω το πρόσωπό μου και φυσάω το κεφαλάκι. Αρχίζω να το γλείφω σιγά σιγά και τον ακούω να αναστενάζει. Χαμογελάω και συνεχίζω αυτό που κάνω.
Μην παίζεις μαζί μου «λέει πιάνοντας απότομα τα μαλλιά μου»
Εισχωρεί το πέος του στο στόμα μου και πνίγομαι. Αρχίζει να κουνάει το κεφάλι μου στον ρυθμό του και μετά από λίγα λεπτά σταματάει.
Βγάζει το πέος του από το στόμα μου και με κοιτάζει. Εγώ έχω μείνει να τον κοιτάζω με κουταβίσια δακρυσμένα μάτια και με το στόμα ανοιχτό. Νιώθω να τρέχουν σάλια από το στόμα μου και τα σκουπίζει με τον αντίχειρα του.
Τόσο όμορφος «λέει και με ρίχνει στο κρεβάτι»
Η κοιλιά μου ακουμπάει τα σεντόνια ενώ το κεφάλι μου το απαλό μαξιλάρι. Πιάνει τους γοφούς μου και τους σηκώνει στον αέρα. Ρίχνει μερικά χαστούκια στον πισινό μου και εισχωρεί μέσα μου. Ουρλιάζω από πόνο αλλά και ευχαρίστηση ταυτόχρονα. Περιμένει λίγο για να συνηθίσω.
Μ-μπορείς να συνεχίσεις «λέω με τρεμάμενη φωνή»
Αρχίζει να κουνιέται αργά μέσα μου κι εγώ κρύβω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι.
Π-π-πιο γρήγορα «λέω ξέπνοα»
Τον ακούω να γελάει και ξεκινάει να κουνιέται πιο γρήγορα και βίαια μέσα μου.
Θ-θα τ-τελειώσω «λέω»
Τέλειωσε για εμένα «λέει και αμέσως αφήνω τα υγρά μου στο σεντόνι»Συνεχίζει να κουνιέται μέσα μου μέχρι που φθάνει στην κορύφωση. Τελειώνει μέσα μου και βγαίνει. Κλαψουρίζω και ακουμπάω τα χέρια μου στο στέρνο του. Γελάει και φιλάει το κεφάλι μου.
Θέλεις να γίνεις το αγόρι μου; «λέει και νεύω»
Χαμογελάει και με φιλάει. Με βάζει να ξαπλώσω πάνω του και εισχωρεί το πέος του μέσα μου.
Α-αχ «αναστενάζω»
Σους κοιμήσου «λέει χαϊδεύοντας το κεφάλι μου»Χαμογελάω και κλείνω τα μάτια μου.
Ποτέ δεν ένιωσα τόσο ασφαλής στα χέρια κάποιου όπως νιώθω τώρα.
και ΤΕΛΟΣ!
Ελπίζω να σας άρεσε κι αυτή η ιστορία μου. Εάν θέλετε αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας, είτε αυτό είναι θετικό είτε αρνητικό. Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ και θα με βοηθήσει ώστε να προσπαθήσω να κάνω καλύτερες τις ιστορίες μου💜