pertemuan pertama

7 0 0
                                    

Jungkook berjalan sambil mendengar lagu menggunakan earphonenya,,suasana yg tenang pada waktu malam memberikan rasa yg sangat nyaman padanya . Jungkook berjalan sambil menyanyi mengikut lirik lagu tersebut . Dia berasa tenang apabila dapat berjalan di bandar tersebut pada waktu malam begini,walaupun dia artis yg terkenal di seluruh dunia tapi dia tetap manusia biasa yg ingin mencari keindahan dalam hidup .

Walaupun telah diajak pulang oleh Taehyung tetapi dia menolak ajakan tersebut . Mana boleh lepaskan peluang menikmati keindahan bandar pada waktu malam,HeHe

~ sedang dia berjalan dia ternampak seorang gadis yg terkial kial menarik bagasinya yang agak besar,ianya agak sukar buat gadis tersebut kerana tubuhnya yg agak kecil😂 . ~

Dia berjalan menuju ke arah gadis tersebut dan berniat untuk membantunya,lalu segera dia menarik masks hitam di wajahnya agar tidak kelihatan oleh orang ramai,yela korang tau kan kalau jung kook kena serbu macam mana 😂 .

Belum sempat dia hendak menolong gadis tersebut tiba2 datang sebuah kereta yg melanggar gadis tersebut lalu terus meninggalkan gadis tersebut keseorangan . Perkara itu berlaku sekelip mata dan jungkook amat terkejut dengan perkara yg berlaku di hadapan matanya .

Jung kook segera berlari mendapatkan gadis tersebut yg sedang mengaduh kesakitan .

< sorry , maybe part ni boring sikit tapi next part akan ada perbualan okayy >

BTS LOVE EDITION 😝Where stories live. Discover now