" Eh , mestilah kenal ! Saya fans diorang sejak umur saya 15 kut kalau saya tak kenal memang pelik la 👻 " kata aq gembira .
Em ,, cakap pasal bts , army mana jew yg tak gembira hehe
" eh tetibe jer awak tanya saya pasal bts ni ,, awak kenal diorang jugak ker ? " tanya aq bingung .
Yela kan takpernah lagi strangers macam dia ni tanya soalan macam ni kat aq
Rasa lawak la pulak .
" kenal ? Hm , kenal sangat " kata jung kook sambil merenung anak mata aq
" kenal ? Eh , awak ingat awak tu sepupu diorang ke yg awak nak kata kenal sangat ? Bts tu bukan calang2 orang tau . Diorang bertujuh artis terkenal kat dunia ni " aq memuncungkan mulut , aq tak selalu marah tapi kalau halnya berkaitan dengan bts memang dia cepat naik angin kalau ada orang cari pasal .
" sekarang ni awak tengok muka saya "
" tengok muka awak ? Hello awak pakai masks la A-AA AWAKK " kata2 aq terhenti setelah melihat jung kook menanggalkan masks nya
" aa-aawak awak jung , jung kook ?! Awak jung kook ?! "
' b-bapak ahhh dia jung kook ? Jung kook bts ? Wthell , orang yg nak tolong aku jung kook bts ? Ni bukan mimpi kan ? Jung kook ada depan aku . Aah dahla aku kutuk dia kaw-kaw punya tadi , rupanya dia ahli BTS ! Matilah kau '
" ye saya jung kook . Takkan TAK KENAL kut . Saya harap awak x reject saya lagi untuk tolong awak . Kalau awak reject jugak taktau la , ramai lagi perempuan kat luar sana yg teringinkan perhatian ARTIS macam saya tauu . Saya ulang ehh saya selebriti bukan orang jahat . Selebriti macam saya takkan buat jahat lah kat orang macam awak , euw " jung kook memuncungkan mulutnya dan membuat muka ingin termuntah .
HAHAH , padan muka sapa suruh reject aku tadi kan dah kena . Orang nak tolong pun tak nak , orang niat baik kut .
' eee tak sangka jung kook yang terkenal tu macam ni . Mana muka innocent kau HAHH ? Ee nk ketuk kepala dia tapi aq sendiri pun tak boleh nak bangun aaaahhh . Tapi memang betulla jung kook tersangat hensem kalau tengok dari dekat . Hesy apa aku merapu ni '
" ha tu Jimin dah datang . Jom saya tolong awak " sekali lagi jung kook menyuakan tangannya untuk menolong aq bangun .
" err takpelah awak . Er saya b-boleh bangun lagini awak tak perlu la susah susah , hehe " sedangkan tadi aq taktau yg dia ARTIS pun aq tak berani pegang , sekarang ni lagilah aq x berani . Gila apa nak pegang tangan jung kook , mati aq kena bunuh dengan fans dia nanti .
Belum sempat aq hendak bangun tiba2 aq merasakan seperti ada orang yg mengangkat aq
" aaaaahhh jung kook . Jung kook . Turunkan saya ! Jung kook . Jung kook . Sapa suh angkat saya hahh . Jung kook ! "
" itulah orang nak tolong degil sangat . Baik saya angkat terus . Ingat saya tak kesian ke tengok luka awak tu ? Luka awak tu kena cuci dulu lah . Kalau tak nanti lagi sakit . Awak rasa sapa yg nak tolong awak malam2 macam ni . Dengan bawak beg banyak banyak ni semua . Dah duk diam2 lepas pergi klinik nanti baru bukak balik mulut awak tu . " kata jung kook sambil mengangkat aq menuju ke kereta jimin .
' Ee sempat lagi tu mengutuk mulut aku . Hmm , tapi aku taktau nak express feeling aku sekarang ni macam mana . Aku berada begitu dekat dengan jung kook . Rasa nak pecah jantung omgg . Walaupun dia bukan bias aku but rasa ni lain . Apa yg dah jadi kat aku ni ? Seorang Artis bantu aku , patutnya aku rasa bersyukur sebab aku rasa takda sapa dah yang murah hati nak tolong aku di bumi orang ni . Tapi ...
YOU ARE READING
BTS LOVE EDITION 😝
RomansaMe / your name : mahasiswi universiti junghwa di korea . Jeon jung kook : ahli bts yg damn hot and cute Jung ho seok : ahli bts yg sangat comel dan aktif Min yoong gi : ahli bts ygcool and cute at the same time lol Kim nam joon : leader bts ,, lesun...