Şrek ile Mim Sıkılıyor

31 2 2
                                    


Bir gün bir Şrek ve bir Mim bara gitmişler sen de 8 ben diyim 10 kadeh şalgam içmişler. (hani rakıyla şalgam içilir ya hani hani kıpss) 

Şrek bir gazla Mime demişki :

Bro ben bi bok yedim.

Mim: Hiiiiii naptıııın?

Şrek: Be- ben fionayı yedim...

Mim: Bruhh

Şrek:İşte sonra aslında o palyaço o adammış falan hani 

Mim: HA?

Şrek: Bro gel seninle escort tutak bu sıkıntıdan başka türlü kurtulamam

Mim: UwU.demiş

Kahramanlarımız az gitmiiiş uz gitmiş.Dere tepe düz gitmiş evlerine varmışlar.

Şrek hiç durur mu yapıştırmış cevabı:

STRONZİ!!(favori kelimelerimdendir kendisi italyanca bir kelime araştırın bulun)

Mimde hemen twitterdan escort aramaya başlamış.

Sonra bi ilan görmüş: KÖŞKÜN KRALI BERAAAAAT GÖRÜP GÖREBİLİCEĞİNİZ EN ATEŞLİ ESCORT!!

İRİ HENTAİ GÖZLERİ 1.80 BOYU HİÇ DEĞİŞTİRMEDİĞİ ÇORAPLARI VE HALI SAHA AYAKKABILARI İLE HİZMETİNİZDE!!!

Şrekte durur mu yapıştırmış cevabı: numarası neymiş bu güzelin?

Mim: ahh duude we have a problem here...(seksi zenci aksanı)

Şrek: Ne problemi?

Mim:İlanda diyor ki eğer ANLI ŞANLI SEXİ BERATI İSTİYORSANIZ ÖNCE  ULAŞIN YANINA GİDİN SONRASINI O SİZE SÖYLER.

Şrek her nekadar BERAT'ı istesede maceraya çıkmak istemiyordu.

En son bi maceraya çıktığında hayat arkadaşı öşexi baharat kokulular tecavüz etmişti ama söz konusu BERATTI.

Mim: Ahbap hazırlansan iyi edersin bi maceraya çıkıyoruz... (X GON GİVE İT TO YA çalar)



Şrek İle Mim'in MacerasıWhere stories live. Discover now