Şrek İle Mim Kemer'de

10 1 0
                                    


Şrek İle Mim Kemer'e varırlar.

Şrek: Mim çok yoruldum bi mola mı versek?

Mim:Tabii olur,nerede dinlenelim?

Şrek:Bilmem ki Kemer'i pek bilmiyorum.

Mim:Mesudiye yolunda bir kıraathane var istersen orada dinlenebiliriz.

Şrek:Uyar.

Kahramanlarımız 31 dakikada kıraathaneye varırlar (anladınız demi 31 hani 31 EWQEWQEQWEQWEQWEQWE)

Şrek ve Mim bi masaya otururlar.

Mim kıraathaneci abiye:Abi ''bize iki çay biri demli demli''der.

Şrek Mime sessizce:Mim arka sağındaki masaya yavaşça bak.

Mim şok olur!Arka masada oturan kişi JAR JAR BİNKS'in ta kendisi!!!

Mim şok olur!Arka masada oturan kişi JAR JAR BİNKS'in ta kendisi!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Star Wars evreninin en acımasız Gungandır.(Gungan Jar jar'ın ırkıdır)

Mim korkudan deliye dönmüştür.Mim Şrek'e:Hemen buradan gidelim beni görürse biterim.

Şrek:Eğer siparişin gelmeden kalkarsak çok dikkat çekeriz sakın arkanı dönme ve sakin olmaya çalış bu arada iyi kafiye hee

Mim:Haklısın ona çok bakma, göz göze gelmeyin seni tanıması an meselesi.

Şrek:Dur biraz belkide korkucak birşey yoktur.

Mim:Ne?

Şrek:Şu gelene bak.

İşte Bu!Mimin çok eski bir dostuydu bu gelen.Gelen kişi NAMIDEĞER UMUTCAN!! KONFERANSIN EFENDİSİ DEĞİŞİMİN AKU'SU UMUTCAAAN!!!

Umutcan Mimleri görür ve onların masasına gider.Jedi cüppesini çıkarıp sandalyesine asar.Mim büyük bir heyecan ile ona sarılır, ona onu sevdiğini hissettirir, kulağına doğru eğilir ve ona ''hığğ gocan böyle sikebiliyomu orospu garı hığğğğ'' der.

Hep bir ağızdan gülerler (çünkü bu espiri umutcan tarafından bulunmuştur) ve masaya otururlar yaklaşık bir saat konuştuktan sonra Jar Jar kıraathaneden çıkar.

Şrek:Bu bizim tek şansımız olabilir zaman kaybetmeden çıkalım.

Mim:Haklısın.Dostum seni uzun bir süre göremeyebilirim seni çok özleyicem.

Umutcan:Bende seni eski dostum.Ben hesabınızı öderim siz başınız belaya girmeden buradan hızlıca uzaklaşın.

Şrek ve Mim, Umutcan'a veda ederler ve Mesudiye'ye doğru yola koyulurlar...

Şrek İle Mim'in MacerasıWhere stories live. Discover now