Kolej kararı

67 22 14
                                    

Ebrar'ı çok özlemiştim. Okullar kapandığından beri görüşemedik. Tatil gelmeden önce babam ile Mehmet amcam İzmir de ortaklaşa bir aile yazlığı almıştılar. Her ne kadar Ebrar'la Canan teyzeye yalvarsakta Ebrar'ın bizimle gelmesine izin vermedi. Biz de mecburen ilk defa yaz tatilimizi birbirimizden ayrı geçirmiştik.

Bir de bu yetmezmiş gibi bütün bir yaz tatilini Banu ile aynı evde geçirdim. Aman Allahım önümüzde daha iki hafta var birde!!
Ben bu kızı nasıl çekecektim.!?

Yorganımın içinde kaybolurken yorgana daha sıkı sarıldım ve
"Seni seviyorum bebeğim" diye mırıldandım.

-Alminaaaaa, sarı tişörtümü sen mi aldın, diyerek üzerimdeki yorganı çekiştirmeye başladı.

Boşuna dememiş atalarımız;
"İTİ AN ÇOMAĞI HAZIRLA" diyee...
Yaa bu kız sabah sabah da çekilmezki...

Yorganımı düzeltirken bir yandan da Banu' ya cevap veriyordum.

-Ne var gene ya? Ne tişörtünden bahsediyorsun sen? O kirli ellerini hemen çek yorganımın üzerinden!

-Sen kendi ellerine bak asıl. Hem ben düzenli olarak bakım yaptırıyorum ellerime!

-Sön köndö öllörönö bök ösöl. Höm bön dözönlö ölörök bököm yöptöröyöm öllörömö!

-Nerede benim tişörtüm dedim sana.Alminaaa!

-Sabah sabah susar mısın lütfen?Banu.

-Hem sen kimi seviyorsun onu söyle bakalım, hımm?

Allahım nasıl duydu ya?
Sadece mırıldanmıştım kulakları da her boku duyuyor yanii Maşallah! Neyse cevap vermesem biraz sonra gider ne de olsa. En iyisi onu kendi halinde bırakmakkk.

-Heyy ben kime diyorum?

-Şuna bak ya cevap vermeye tenezzül bile etmiyor!

-Heyy dünyadan alminaya, dünyadan alminaya!

Sesi odanın içinde yankı yapacak şekilde bağırarak

-Eh bee yeter seni mi çekeceğim!? ,dedi

-SONUNDA, diye haykırdım.

İddialı bir sesle,

-Aslındaaaa güzel fikir! Çekelim bakalım nolacak?

Başımı yere vurmam acı bir inilti çıkarmam bir oldu.

-Ahh...başımmm...

Yorganı üzerimden kaldırırken;
-Bunu sana çok pis ödeyeceksin Banu!

Kollarını birbirine kenetlerken ritmik bir şekilde sağ ayağını ahşap zemine vurmaya başladı.

-Hadi bak sakinim. Kızmayacağım. Söyle sarı tişörtüm nerede?

-Yok bir de sinirli ol hem beni yataktan aşağı at başımı yere vur. Bir de sinirli ol!

Banu aynı rahatlıkla

-Sarı tişörtüm nerede?

-Ne bileyim kızım ben!?

-Nasıl ne bileyim ben? Tişörtüm dün koyduğum yerde yok! Sen almadıysan başka kim alacak ha?

-Gidip annemlere sorsana!

Banu bir süre gözlerimin içine baktı. Gözlerimi geri çekmeyince

-Umarım öyledir, diye mırıldanarak odadan çıktı.

-Aptal kız, diye mırıldandım.

Ee şimdi napacağım ben uykum da gitti. Off offf Banu! Bari Erva'yı kaldırayım da biraz konuşalım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalancı ÂşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin