2.Bölüm

202 4 1
                                    

Jk'den:
Lanet olsun sadece Tae'nin yanı boş.Neyse onu yakalamam daha kolay sürer.
Tae'den:
Sadece benim yanım boştu yani Jk benim yanıma oturacak.Bence bana bir şey yapmaz en azından selam veriyim.
Tae:Naber Jk.
Jk:Ben iyi ama sen kötü olacaksın,dedi ben şok.Sonra kaymam için işaret etti ben tabi hemen kaydım.Dersimiz Fen'di en nefret ettiğim dersti çünkü üremeyi görüyorduk.Derste hep uyurdum ama Jk'in dediği şeyden dolayı uyumayıp lanet dersi dinledim.Dersin ortalarına doğru bacağımda bir el hissetim o el nerdeyse özelime kadar diyordu baktığımda ise o el Jk'in eliydi hemen onun elini alıp masaya koydum ve bir daha birşey yapmadı.

Yazardan:Okul Çıkışı.

Jk'den
Tae'nin ve Jimin'nin çıkmasını bekledik çıkınca ise onları takip ettik.
Sonra ise Yoongi Jimin'nin ben ise Tae'yi yakalayıp bayılttık.

Yazardan:Evde.

Tae'den
Uyandığımda farklı bir evde bir sandalyede bağlı bir şekilde Jimin ile oturmuş bir şekildeydik.Sonra içeriye Jk ve Yoongi girdi ve bize şöyle dedi:
Jk:Sence onlarla ne yapalım?
Tae:Lütfen bize birşey yapmayın.
Jk:Sence onları öldürelim mi yoksa zevk için mi kullansak?
Yg:Bence zevk için bu aralar rahatlamaya ihtiyacım var ne dersin Jimin.
Tae:bizi öldürmeyin ama herşeyi yapın lütfeeennn.
Jm:İstediğiniz herşeyi köleniz bile oluruz ama bize bir şey yapmayın.
Jk:Demek herşey ha.
Tae: Evet herşey.
Jk:Tamam o zaman size bir şey yapmam ama siz biz ne dersek yapıcaksınız.
Jm:Tamam herşey,dedi ve Jk beni Yoongi ise Jimin'i çözdü Jk hemen beni bir odaya götürdü ve bana şöyle dedi.

Jk:........................
Tae:Asla yapmam.







Arkadaşlar Jk acaba ne dedi??

Gay Panic||TAEKOOK+YOONMİN+NAMJİN||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin