Jimin'den
Yoongi'yi hiç böyle görmedim bana bir şey yapacakmış gibi bakıyordu. İnşallah yapmaz. Zevk için kullanıcaz derken ne demek istedi? Tae bir şey yaptılar mı? Ya bu çocuk benden hoşlanıyorsa? Aklımda bir sürü soru var acaba sorsam mı? Bence soruyum,
Jm:Hey Yoongi!
Yg:Ne oldu?
Jm:Bana ne yapacaksın? Tae iyimi? Zevk için kullansak derken neyi kasdettin? Kimden hoşlanıyorsun? Gay misin?
Yg:Yavaş. Seni özel şeyler için kullanıcam. Tae ve JK özel şeyler yaptılar yani artık beraberler. Zevk için kullanıcam derken rahatlamak için kullanıcam anlamında söyledim. Evet gay olucam tahmin et kiminle?
Jm:ki-kiminle?
Yg:Seninle.
Jm:Lütfen böyle bir şey yapma.
Yg:Neden?
Jm:Çünkü gay olmak istemiyorum.
Yg:Tamam.
Jm:Gerçekten mi?
Yg:Tabikide hayır sana mı sorucam gay olup olmuyucağım.Yoongi'den
Jimin çok güzel bir erkek onun vücudunu görmek için çok heyecanlıyım o benim olacak. Okuldan yeni geldik ve kıyafetlerimizi değiştirmedik.
Yg:Ben duşa giriyorum sende dolabından istedin tişörtü giy.
Jm: Tamam.Jimin'den
Gidip dolabına baktım ve tüm tişörtleri siyah ya da beyazdı. Bir tane tişört hazırladım ve oturma odasına geçtim Yoongi çıkıncada banyo etmeye gittim. Banyodan çıkınca odaya gittim ve odada Yoongi vardı. Hemen odadan çıktım ve giderken kolumu biri tuttu ve bu tabiki Yoongi'ydi beni kendine doğru çevirdi ve ben çıplak olduğum için çok utanıyordum Yoongi de çıplaktı kendimi cehennemde gibi hissediyorum. Yoongi beni kendine bastırıyordu. Ve kulağı yaklaşıp şöyle dedi.
Yg:Artık benim olma vaktin.
Hayır burayı yazmam...Jimin'den
Artık gay'dim ve bu çok utanç verici. Artık gitmek istemiyorum yeter daha hiç bir şey istemiyorum sadece gitmek istemiyorum. Birde utanmadan devam ediyordu. Artık oda bıkmıştı ve üzerimden kalktı. Saat gecenin 4'üydü uyuma vakti gelmişti ama ben açtım ve yemek yemeğe mutfağa gittim. Kendime bir şeyler aldım ve yatağa döndüm yemek yerken ağlıyordum ben bu hale nasıl düştüm ölmek bile daha iyi Yoongi ilk defa böyle gördüm benim için çok kötü bir şey hayat yok kötü bir şey. Abimin bir sözü vardır "HAYAT BİR FİLM İSE BİZDE BAŞ ROLDEYİZ"
ben o filmin baş rolü değilim sadece arka planda yürüyen kişim...