İlk gün

46 4 2
                                    

03.09.2020-Pazartesi
Bugün okulun ilk günüydü.Kızlar heyecanla kalktılar çünkü ilk defa okul değiştirmişlerdi.Bunun için hem üzgün,hem de mutlulardı.İlk gün birlikte gitmek için Cansu'nun evinde toplanmışlardı.
Ebru:Cansu hadi kalk.
Dedi ve Cansu'yu biraz sarstı.Cansu bunun üzerine kalktı.Daha sonra Hatice ile Sena'yı kaldırdılar.Cansunun annesi ve babası iş için İstanbul'a taşınmışlardı.Cansu evde tek kalıyordu.Kızlar bazen Cansu yalnız kalmasın diye yanına gelip kalıyorlardı ama Ebru hep Cansu ile kalıyordu çünkü Ebru'nun ailesi de Cansu'nun ailesi ile İstanbul'a taşınmışlardı.Büyük bir ev bırakmışlardı.Kızlar kahvaltı edip giyindiler.Ders saatleri yaklaşıyordu.
Sena: Kızlar artık çıksak mı ilk günden geç kalmak istemeyiz herhalde.
Cansu:Aynen çıkalım artık.
Herkes yukarıdan çantalarını ve telefonlarını alıp çıktılar.Üniversite 1e gidiyorlardı.Bu yüzden kızlara güvenip gidebilmişti aileleri.
Cansu:Ben çok heyecanlıyım yia.
Ebru:Bende çok heyecanlıyım.
Kızlar konuşa konuşa okula vardılar.İlk olarak müdürün yanına çıktılar ve sınıflarını öğrendiler.13/E.
Daha sonra sınıfa çıktılar.Sınıfta en son 2 sıra boştu Kızlar orta oturdular.Ebru Cansu ile Sena Hatice ile oturdu.Daha sonra içeriye 4 tane havalı çocuk girdi Kızlar tabii ki takmadı.Daha sonra hoca geldi ve derse başladılar.Ders bitti teneffüs zili çaldı.
Ebru:Kızlar okulu gezelim bir yerler öğrenelim.
Kızlar bu teklifi kabul etti çünkü onlar da bu okulu çok fazlasıyla merak ediyorlardı.Tam çıkıp okulu gezeceklerdi ki o 4 çocuk kızlara çarptı.Hiç tanımadıkları havalı çocuklar.
Cansu:Heey biraz dikkatli olsanıza.
İbrahim: Siz dikkatli olun.
Cansu:Koşup bize çarpanlar sizlersiniz bir de utanmadan siz dikkatli olun diyorsun.
Selim:Tamam sakin olun özür dileriz.Hadi çocuklar gidelim.
Cansu:Tabii ki özür dileyeceksiniz.
Sena:Tamam Cansu sakin ol.
Cansu:Okey hadi gidelim.
Cansu çabucak her şeye sinirlenirdi Kızlar bu huyunu bildikleri için Cansu'yu oradan götürdüler.Cansu sinirlenince Cansuluktan çıkardı.Kızlar okulu gezmeye başladı.
O arada erkeklerin konuştukları;
Selim:Heey ibo nereye daldın bakalım ne düşünüyorsun?
İbrahim:Hiiiç hiç bir şey düşünmüyorum.
Selim:Kesin öyledir o kızı düşünüyorsun değil mi?!
İbrahim:Sizene kesin sesinizi...
Emir:Okey sakin abiii!!!
____________________________________
Kızlar biraz da olsa okulu gezebilmişlerdi.Daha sonra zil çaldı ve sınıfa ilerlediler.Daha sonra İbrahim Cansu'nun yanın geldi ve şunu sordu
İbrahim:Nereden geliyorsun ve adın ne??
Cansu:Sanane!😡
İbrahim:Düzgünce bir soru sordum cevap verir misin lütfen?
Cansu:Adım Cansu ............... okulundan geliyorum hadi git şimdi.
İbrahim:Tamam atarlı kız seni sonra görüşürüz 👋.
Cansu sessizce
Cansu:Mümkünse görüşmeyelim.
Daha sonra dersler böyle akıp gitti .Cansu ile Ebru eve döndüler Cansu Ebru'ya bu konuyu anlatmamıştı.Yarın okula giderken anlatacaktı.Geç olmuştu ve uyumuşlardı.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aşk Tesadüfleri SeverWhere stories live. Discover now